Wpis z mikrobloga

Miał ktoś sytuację, że nie doszła mu nowa karta z banku i to niejeden raz? Pierwsza wysłana, cholera wie co się z nią stało, ale nie przyszła do mnie. Idę do Banku, mówię, że nie doszła, powiedzieli, że wyślą nową, ponoć wysłali. Miało minąć 10 dni roboczych, a mijają już ponad dwa tygodnie, a o karcie ani widu ani słychu. I co dalej, mam iść, wyślą trzecią i znowu będę czekał nie wiadomo ile? Boże.

@EkspertPKO

#banki #pkobp #zalesie
  • 11
@budep, prosimy o kontakt z naszą infolinią. Zamówimy przesyłkę listem poleconym. Nasi konsultanci są dostępni całą dobę pod numerami telefonu: 800 302 302 lub 81 535 60 60.
@budep: A upewniłeś się że wysyłają pod dobry adres? PKO ma taki problem, że adres do wysyłki kart trzyma w innym systemie niż dane adresowe posiadacza konta, które możesz zobaczyć jak się zalogujesz. I miałem kiedyś sytuację, że w "tym drugim systemie" był jeszcze stary adres i PKO wysłało mi kartę, owszem, ale tam. Dopiero na infolince okazało się że wysłali pod zły adres, uaktualnili dane i nowa karta doszła jak