Wpis z mikrobloga

To czeka mnie ciekawa kampania(na modzie Expert AI, który powoduje, że SI staje się w pełni konkurencyjne wobec gracza + 75% redukcja zużycia dla AI i 50% zaopatrzenia).
Zdecydowałem się wreszcie wejść do wojny po zmobilizowaniu ponad milionowej armii. Potężnie rozbudowałem do tego czasu przemysł paliwa syntetycznego i magazyny - jestem w stanie utrzymać 12 tys. czołgów. Nie mam samolotów, ale maksymalnie rozbudowałem statyczną obronę przeciwlotniczą i radary.
Niestety ofensywa wgłąb południa Grecji utknęła m. in. dlatego, że zrobiłem błąd i nie zbudowałem składu zaopatrzeniowego na południowym zachodzie Macedonii i nie jestem w stanie zgromadzić odpowiednich sił by złamać wojska niemiecko-włoskie w Epirze i zająć port, ale udało mi się właśnie zająć grecką Macedonię do której mam core.
#hoi4
Pobierz
źródło: comment_16518480191iN9ahQcuHofS6VcIc76ot.jpg
  • 17
@MajoZZ: Co to w ogóle ma do rzeczy. Expert AI jest od naprawy elementów strategicznego planowania AI i działa doskonale. Mogę wymienić punkt po punkcie co naprawia. Nie wiesz co mówisz.
@MajoZZ: Priorytety rozwoju technologii, wyboru celów narodowych, rozbudowa przemysłu cywilnego, ogromny nacisk na rozbudowe sił powietrznych, szablony dywizji, budowa przemysłu syntetycznego, szablony okrętów i czołgów, priorytety wydawania pp
Nie da się grać bez Expert AI.
@MajoZZ: Jak działa AI wystarczy zobaczyć po tym jak komputer pięknie rozbudowuje gospodarkę np. Niemcami. To jest klucz do prowadzenia wielkoskalowego konfliktu. W trybie mp takie rzeczy się liczą bo stanowią o konkurencyjności w wojnie
@MajoZZ: Do tego tryby tworzenia szablonów dywizji. W trybie losowym(na takim gram) komputer fajnie zaskakuje i dostosowuje doktrynę po szablony.
Jestem moderem i widzę w plikach jak to jest mądrze pomyślane. autor robi robotę za studio.
Priorytety rozwoju technologii, wyboru celów narodowych, rozbudowa przemysłu cywilnego, ogromny nacisk na rozbudowe sił powietrznych, szablony dywizji, budowa przemysłu syntetycznego, szablony okrętów i czołgów, priorytety wydawania pp


@IdillaMZ: Pewnie.

Ale najbardziej #!$%@? części AI, czyli strategicznego i przede wszystkim operacyjnego zarządzania jednostkami nie naprawia (bo i naprawić nie może).

Plus oczywiście arbitralne mega buffy dla AI. To leczenie objawów (i to średnie), a nie przyczyn.
@MajoZZ: @kacpervfr: @myzael: Ja nie wymieniłem wszystkich aspektów, aż szkoda czasu. Expert AI to jest absolutna pozytywna rewolucja w grze i gigantyczny wzrost poziomu trudności. Tylko kompletny lamer może woleć grać na podstawce. Mod w ogóle nie bazuje na bonusach dla AI(niezbędnych swoją drogą by gra była uczciwa), to jest bzdura do kwadratu.
+ 75% redukcja zużycia dla AI i 50% zaopatrzenia).

Mod w ogóle nie bazuje na bonusach dla AI(niezbędnych swoją drogą by gra była uczciwa), to jest bzdura do kwadratu.


@IdillaMZ: Wybierz jedno ¯\_(ツ)_/¯
@myzael: SI potrzebuje redukcji zuzycia bo gracz moze radykalnie je zmniejszyc stosujac proste srodki, a AI(m. in z powodu sztucznego spowolnienia odswiezania decyzji AI by procesor graczy to uciagnal) ponosi ogromne straty tylko z powodu manewrow