Aktywne Wpisy
josb515 +425
#ciekawostki Cześć. Jestem Koreańczykiem bardzo zainteresowanym Polską. Studiując o Polsce trafiłem na tę stronę. Myślę, że tym, co reprezentuje kraj, jest historia, język i muzyka, ale ja studiuję język i dla historii czytam książkę „Historia Polski” napisaną przez Japończyka. Kiedy jednak szukałam muzyki do słuchania, YouTube polecił mi muzykę Natalii Nykiel... ale to chyba nie mój styl. Trochę ciszej, polska śpiewaczka narodowa! Byłbym wdzięczny, gdybyś mógł polecić muzykę takiego piosenkarza
Klimbert +110
Tak to jest jak się czeka na księcia z bajki w nieskończoność, a kwestię dziecka odkłąda się na później.
#demografia #dzieci #zwiazki
#demografia #dzieci #zwiazki
założyłem fejk konto Małgorzaty 2/10 na tinderze, taki ludzik Miszlę zmiksowany z kwasimodo. O tym, że mam 200 spermiarzy na każde zawołanie to nie piszę, bo to wiadomka poziomka. Ale zmaczowało mnie z moim koliegą z licbazy i gimbazy :) Chłop przegryw niższy ode mnie a wpisał sobie na profilu mistyczne 185. W ciągu całej edukacji był popychadłem, z którego się wszyscy śmiali i który miał w dodatku najgorsze oceny, ale pisze do mnie (myśląc, że jestem Gosią) jaki to on alfa, jak był w samorządzie uczniowskim w liceum xD^2 jak to go ludzie szanują i się go boją xD^3. A najlepsze, że ten spierdox, żeby mi pokazać jaki to on jest gangsta to przysyła jakieś zdjęcia z maczetą albo wiatrówką z marketu ^u^ + wysyła mi linki do jakichś raperskich guuuwien i mówi, że właśnie tego go nauczyła ulica, że identyfikuje się z takimi raperami, że życie go zmusiło do bycia takim skoorvesynem jakim się stał xDDx Aż mnie skręca ze śmiechu jak sobie pomyślę, że on takimi tekstami leci do prawdziwych dziewcząt... Przegryw-piwniczak, który w domu nie musiał myć głowy, bo mu ją "koledzy" codziennie myli w muszli klozetowej, który szczupłą sylwetkę zawdzięcza jedynie temu, że mu inni zabierali kanapki i wyrzucali do kosza robi z siebie jakiegoś Pershinga... No nie zaraz skisnę...