Wpis z mikrobloga

Aktualny #metar z godziny 06:00 (kliknij na lotnisko, aby zobaczyć odkodowany metar)

#metar - co pół godziny (sub/czarnolisto) #metar00 - co godzinę

EPBY 100500Z 28001KT 4500 BR NSC M02/M02 Q1034 =

EPGD 100500Z VRB01KT CAVOK M04/M04 Q1033 R11/290095 =

EPKK 100500Z 25002KT CAVOK M04/M05 Q1033 =

EPKT 100500Z VRB01KT 6000 NSC M04/M04 Q1033 =

EPLB 100500Z 34009KT 300V010 9999 OVC012 M03/M05 Q1031 =

EPLL 100500Z 00000KT 4800 BR NSC M06/M06 Q1034 =

EPMO 100500Z 33004KT 8000 NSC M06/M06 Q1034 =

EPPO 100500Z 14004KT 9999 BKN040 00/M02 Q1034 R10/29//95 =

EPRZ 100500Z 31004KT 9999 FEW026 M03/M06 Q1032 =

EPSC 100500Z 16009KT 3500 -DZ BR BKN003 02/02 Q1032 =

EPWA 100500Z 29005KT CAVOK M04/M04 Q1034 NOSIG=

EPWR 100500Z 10005KT CAVOK 01/00 Q1034 =

EPZG 100500Z 11004KT 6000 FEW024 SCT029 OVC039 01/01 Q1033 =

#metar #metarbot #bot (wersja #beta)

zapytania/infrormacje: @Mehgods

Czym jest METAR? Jest to format raportu o pogodzie używany w meteorologii lotniczej i prognozie pogody więcej informacji:


151800 dzień 15. bieżącego miesiąca, raport z godziny 1800 zulu (czas UTC), lokalny dodaj +1


27025KT - wiatr z kierunku 270 stopni o sile 25 węzłów


29028G43KT - wiatr z kierunku 290 stopni o sile 28 węzłów w porywach do 43


9999 lub 0300 - widzialność w metrach, CAVOK = Cloud and Visibility OK


BKN005 - podstawa chmur (BKN005 broken 500ft )


01/M02 - temperatura/punkt rosy w tym przypadku +1/-2


Q0999 - ciśnienie QNH w tym przypadku 999hPa