Wpis z mikrobloga

Dotąd raczej nie miałem ulubionych firm kurierskich czy znienawidzonych, bo podchodziłem do tego tak, że to jest losowe i zależy po prostu jaki kurirer akurat pracuje w danym rejonie. Ale teraz widzę, że jednak np. UPS vs DPD to różnica jest dość zauważalna w tym jak działają te firmy.

Dzisiaj mam dostawę z DPD, od razu dostałem info na maila, często też dzwonili do mnie w przeszłości jak była dostawa (chyba zawsze? Nie jestem pewny)

A UPS? Nie wiem czy to kwestia tego jednego razu czy to standard ale żadnego powiadomienia mailowego. Wiem co się dzieje z paczką i kiedy jest dostawa dlatego, bo sprawdziłem sobie numer na allegro. Kontakt telefoniczny? Żaden. Były problemy z domofonem, to mi po prostu przesyłki nie dostarczyli xD I naturalnie żadnego kontaktu w tej sprawie, dobrze że sam to śledziłem i zareagowałem dzwoniąc na infolinię.

#ups #dpd #kurier
  • 4
@Alex_Mor: To już ciężej ocenić, bo tutaj dochodzi czynnik ludzki. W twoim rejonie akurat może pracować taki kurier lub pracownik na sortowni, że specjalnie jak mu sie nudzi, wyżywa się na paczkach.

Dlatego bardziej skupiam się na tych różnicach w systemie ich dostarczania.
@sezan: W firmie gdzie pracuje odbieram między innymi paczki od kurierów. Więcej jest od DPD to fakt, ale z UPS to mam uszkodzoną paczkę raz na parę dostaw. Kurier z DPD na wejściu już mi wypisuje firmowy protokół szkody ; D. DPD wybudowało ostatnio nową wielką sortownie paczek. Miałem nadzieję, że coś się zmieni ni chu.... to samo :D.