Wpis z mikrobloga

@Bledurt: zatrzymaj się gdzieś na równym poziomie np na stacji tam gdzie są dystrybutory (instrybutory czy jak to tam), zobacz czy auto równo stoi, a druga sprawa zajrzyj „za koło” i zobacz czy jest równa liczna zwoi sprężyny, a najlepiej podjechac do mechanika i powiedzieć ze prawdopodobnie pękła Ci sprężyna, jeśli tak to pamiętaj, ze zmienia się je parami, bo wypracowują się, i zmieniając jedną będzie się zle prowadził, a także
Auto stoi równo. Koło oglądałem bardziej od przodu, rano obejrzę jeszcze od drugiej strony. Dzięki za porady, jutro dzwonię do mechanika
@Karczewsky: taki kawałek ułamał mi się w Uno, a że od dołu to sprężyna dosłownie straciła punkt podparcia, ledwo dojechałem na podwórko bo powoli się zsuwała i wykrzywiała zbliżając do opony. A co do tej wymiany parami, to w normalnym samochodzie lepiej tak zrobić ;) W Uno wymieniłem jedną (przednią) i ta strona stała wyraźnie wyżej. Druga wytrzymała rok i też pękła, prawie identycznie. Teraz cały przód wyje a tył jest