Czy ktoś ma jakiś patent czym zastąpić tę podkładkę pod komputer ECU w Saabie, żeby odizolować sterownik od ciepła silnika? Czy może lepiej zamontować konretny produkt oferowany w klepie? Patrzę ceny w #anglia to kurde masakra za takie coś. #saab #diy #zrobtosam #mechanikasamochodowa
@kecyc: Nie wiem jak to się zwie, kiedys dużo urządzeń elektrycznych było w obudowach z takiego brązowego plastiki o-podobnego materiału z jakiegoś włókna. Mogło by zadziałać.
@ErrorTiger @Promozet1 Izoluje ciepło które emituje blok silnika, przez to sterownik się nie przegrzewa i służy ponoć dłużej. Właśnie padł mi sterownik i szukam jakiegoś budżetowego rozwiązania.
@kecyc: to nie pomoże . Po godzinie jazdy na niemieckiej autostradzie i tak i tak będzie miał 300 stopni. Chyba że kable przedłużyć w inne miejsce go dać
@Stealth: za wiki tekstolit Jego temperatura pracy ciągłej to 120 °C (tzn. przez 20 tys. godzin w tej temperaturze jego właściwości mechaniczne nie spadną poniżej 50% wartości początkowej – definicja ciepłoodporności tworzyw), ale chwilowo można go przegrzewać nawet do 180 °C[1].
#saab #diy #zrobtosam #mechanikasamochodowa
@Promozet1
Izoluje ciepło które emituje blok silnika, przez to sterownik się nie przegrzewa i służy ponoć dłużej. Właśnie padł mi sterownik i szukam jakiegoś budżetowego rozwiązania.
Jego temperatura pracy ciągłej to 120 °C (tzn. przez 20 tys. godzin w tej temperaturze jego właściwości mechaniczne nie spadną poniżej 50% wartości początkowej – definicja ciepłoodporności tworzyw), ale chwilowo można go przegrzewać nawet do 180 °C[1].