Wpis z mikrobloga

Gra jest kompletnie nieprzystosowana do buildu z kolosalnymi mieczami. Jaki jest sens robić grę, która powinna dawać ci dowolność i równe szanse w kwestii tego czym chcesz walczyć, a jednocześnie robić bossów tak #!$%@? szybkich i spamującymi atakami, że #!$%@?ą ci kilka combosów zanim w ogóle weźmiesz zamach ogromnym mieczem. Do tej pory jakoś tam szło w miarę ok, ale ostatnia walka to dla mnie tragedia.
A z tego co widziałem grając magiem, można #!$%@?ć z drugiego końca mapy promień, który zabierze bossowi 1/4 HP za jednym zamachem.
Takie tam refleksje z #!$%@? walki z Radagonem, gdzie Elden Beast widziałem dopiero ze 3x, a skoro mam zadawać ataki w zwarciu to dobrze by było jakby kamera nie robiła tam takich fikołków, że kompletnie nie wiem, co się dzieje podczas tej walki.
Ale się #!$%@?.
Jednak jakoś to przemęcze, bo przecież nie będę zmieniał buildu dla trzech walk.
#eldenring
  • 17
która powinna dawać ci dowolność i równe szanse w kwestii tego czym chcesz walczyć


@kaczek93: xD

Przecież ta gra nigdy taka nie była.

Ta gra to fest dla casterów ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A z tego co widziałem grając magiem, można #!$%@?ć z drugiego końca mapy promień, który zabierze bossowi 1/4 HP za jednym zamachem.


@kaczek93: Problewm w tym ze porownujesz ludzi ktorzy ogarniaja swietnie te mechaniki i buildy, robia postacie ktore by cie wkurzaly na 15 innych sposobow ale nie pokazuja Ci juz tego na malym wideo z walki z 1 bosem.

Zapewniam ze ci goscie rownie dobrze zrobili by build z kolosalnymi
@kaczek93: da się przejść wielkimi mieczami na spokojnie, jeszcze teraz po patchu. Trzeba trochę zmienić podejście i jeśli chodzi o Malekith, w pierwszej fazie warto grać z tarczą, a w drugiej robić przewroty z niego i wtedy go karać. A jak masz dalej problemy to polecam popiły wojny bloodhounds step. Dobrze jest też mieć talizman Dragoncrest Greatshield Talisman daje on aż 20% fizycznej odporności. I jak to mówią git gud przed
@wladca_kurczakow: Oczywiście lecę z talizmanami od tarczy, wzmacniający atak po zasłonieniu się i atak z wyskoku, ale co z tego, że mając tarczę +25 zasłonię się przed atakiem Radagona, jak zanim wyprowadzę kontrę, to on już skacze na mnie z góry xD
Oczywiście będę próbował do skutku, ale czuję, jakbym w tych walkach był z góry skazany na milion podejść.
@kaczek93: Radagona załatwiłem metodą UNGABUNGA. Giant-Crusher w dwie łapy z popiołami wojny Royal Knight's Resolve. Do tego talizman na atak z wyskoku i ta zbroja, która też podwyższa atak z wyskoku. Kontrę po zasłonie stosowałem tylko na zwykłych przeciwników, moim zdaniem na bossów w ogóle to nie działa.
@wladca_kurczakow: Ja już go rozwaliłem kilka razy, tylko mega #!$%@? mnie fakt konieczności powtarzania tej walki przed bestią. A im szybciej i bardziej niedbale chcę to zrobić, tym szybciej ginę xD Sposób w jaki on spamuje atakami jest #!$%@?.
@kaczek93: na Radagona lepiej mieć talizman Haligdrake +2.

On chroni przed atakami holy, a tym właśnie atakuje Radagon i Elden Beast

Na strength build to najlepsze talizmany byłyby:

* Axe talisman
* Radagon's Soreseal
* Starscourge Heirloom
* Ritual shield

Ewentualnie starscourge możnaby wymienić na Haligdrake

Do tego jakieś buffy jak ash of war Golden Vow na drugiej broni, co by tego użyć zaraz przed walką. Do tego flask of
ostatnia walka to dla mnie tragedia


@kaczek93: rozumiem doskonale Twój ból, mnie osobiście denerwowałoby bardziej bieganie za bossami z tym mieczem, niż czekanie na jakiś opening, ale możesz zawsze korzystać z prochów wojny, a te odpowiednio dobrane do bossa mogą byc gamechengerem... do tego masz summonów i wszystkie te garnki i perfumy do wykorzystania, musisz kombinować ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@tarkaz: Z mieczem zszywańca to nie poszaleję z prochami, bo tam jest jeden i nie da się zmienić, a już mam max upgrade.
Summon to mimik, który robi robotę, zwłaszcza w pierwszej fazie walki z Melenią, gdzie we dwójkę idzie wytrącić ją z równowagi nawet 3x.
Wiadomo, że zmęczę te walki i tak.
@kaczek93: od większości bossów po tree sentinel, to jeden z nielicznych bosów który jest naprawdę zbalansowany.

Od margit zaczyna się zjazd w dół,
długie sekwencje ataków,

nieproporcjonalnie szybkie ataki w porównaniu do naszych możliwości, często utkniemy w animacji obrotu a przeciwnik w tym czasie wykona kombo trzech ataków po których giniemy i nie jesteśmy w stanie nic zrobić

nagłe atakowanie podczas leczenia - np. po serii ataków przeciwnik odpoczywa i mamy