Wpis z mikrobloga

@Huevos: @Huevos: Play24 nie zanotował ani wpłaty za lipiec ani wpłaty za sierpień, jednocześnie BOK 24 sierpnia w odpowiedzi na moją reklamację i przesłanie dowodu wpłaty wysłał mi smsa, że przyjął potwierdzenie wpłaty za lipiec. Telefonicznie BOK twierdzi, że nie mam opłaconych faktur, ale kiedy im mówię, że składałem reklamację przyznają rację i karzą czekać. Ogólnie boję się, że znowu bez uprzedzenia wyłączą mi telefon, tego chciałbym uniknąć.
  • 4
@Huevos Ogólnie Play24 pisze, że moja reklamacja z 24 sierpnia została uznana "Komentarz:

Witam, otrzymaliśmy potwierdzenie wpłaty. Dziękujemy za dokonanie płatności. ", a jednocześnie domaga się już opłaconej faktury za lipiec. Do tego nie ma w nim wpisanej reklamacji braku zasięgu, a mam na nią papier z salonu bo tam ją zgłaszałem. WTF?
Mniej więcej - WTF... jeśli się nie boisz - to podaj mi swój numer pesel oraz numer internetu, a wszystko sprawdzę i zdam Ci relację. huevosgrandes@poczta.onet.pl - nie jestem świrem, a kredyty mam na siebie ;)
Sprawdź jeszcze numer konta bankowego. Jeśli wszystko się zgadza, to albo zrób reklamację w salonie i do tego zgłoszenia niech dołączą kopie wpłat. Płatności są księgowane w ciągu dwóch dni zazwyczaj.