Wpis z mikrobloga

Multiplayer do cyberpunka spadł z rowerka.

Ta utrata znaczenia dotyczy również na przykład technologii multiplayer opracowanych przez CD Projekt, które faktycznie były przeznaczone dla Cyberpunk 2077. Firma odeszła w zeszłym roku od prawdziwego trybu wieloosobowego i zamiast tego mówiła o mniejszych elementach wieloosobowych, które należy zintegrować z Cyberpunkiem i Wiedźmina.

Dyrektor finansowy CD Projekt, Piotr Nielubowicz, potwierdził teraz, że rozwój własnych technik gry wieloosobowej zostanie przerwany. W związku z tym w przyszłości firma będzie polegać na odpowiednich narzędziach Unreal Engine 5, które najwyraźniej pokrywają wymagania CD Projekt.

„W ciągu ostatnich kilku lat pracowaliśmy nad rozwojem naszej technologii dla wielu graczy. Dzięki niedawnej decyzji o rozpoczęciu strategicznej współpracy z Epic Games i użyciu silnika Unreal Engine 5, który oferuje zaawansowane rozwiązania dla wielu graczy, mamy dalszy rozwój naszej zastrzeżonej technologii dla wielu graczy i związany z nią odpis w wysokości prawie 4,90 miliona dolarów”.

Właściwy tryb wieloosobowy dla Wiedźmina 3 czy Cyberpunka 2077 powinien więc zostać przerwany, ponieważ obie gry nadal bazują na Redengine i z pewnością nie zostaną uzupełnione możliwościami wieloosobowymi na Unreal Engine 5. Jednak w przypadku kolejnych odgałęzień serii, można sobie wyobrazić, że CD Projekt miałby mniej problemów i mógł zaoferować więcej funkcji przy użyciu nowego silnika. W końcu firma może skoncentrować się głównie na rozwoju gier i nie musi jednocześnie dokonywać większych zmian we własnym silniku.


https://gamingsym.in/cdpr-no-longer-develops-its-own-multiplayer-technology/

#cyberpunk2077 #cdprojektred #wiedzmin #wiedzmin3
  • 7