Wpis z mikrobloga

@bidzej: A jezdziles? Calkiem powaznie pytam.

Nakulalem autem z tym silnikiem cwierc miliona prawie. Mialem tez benzyne z 2.0 turbo.

Jedyny jej plus w moim mniemaniu byl taki,ze na postoju bylo odrobine ciszej. W jezdzie porownywalnie.

Pozatym bena przegrywala pod kazdym wzgledem. Nie wiem co mowisz o mniej wygodnej charakterystyce, ale diesel ma bardziej plaska krzywa momentu. Ma go tez sporo wiecej . A mocy podobnie

Spalanie w trasie na ON
@McBreed: czyli subiektywny wybor, a nie jakies konkretne wady/niedogodnosci diesla.

Ja tam tez jestem za rasowo czystym paliwem, ale wzgledy ekonomiczne sa bezlitosne. Szczegolnie wtedy jak sie robi kilkadziesiat tysiecy w roku i od gnoju mozna VAT odliczac.
@bigger tak, pod względem typowej ekonomii i drenażu portfela, to sam bym się nie zastanawiał i brał diesla, no może LPG.
Nie jestem typowo w stanie wymienić wad diesla, ale subiektywnie wolę benzynę, jako jedyne auto.
Jakbym miał clsa na weekendy, a drugie auto typowo do jezdzenia, to bym brał dieselka :"D
A jezdziles? Calkiem powaznie pytam.


@bigger: nie tym konkretnym samochodem, ale generalnie dużo jeżdżę różnymi. I zawsze wolę turbobenzynówkę (nawet mniejszą, o podobnej mocy co dizel) od turbodizla. W trasie przy prędkościach autostradowych różnica w komforcie jest prawie żadna, ale poza tym benzyna zawsze jest przyjemniejsza - cichsza, lepiej brzmi i nie śmierdzi tlenkami azotu.

Nie wiem co mowisz o mniej wygodnej charakterystyce, ale diesel ma bardziej plaska krzywa momentu. Ma