Wpis z mikrobloga

mam już dość tej paplaniny ile jeszcze narobią tych jałowych dialogów w tych questach, kto to wymyślił że rpg polega na wodolejstwie, tyle kasy nakosili na tym systemie gacha a nie potrafią dobrej narracji zbudować w gierce, tak ciężko jakieś krótkie intro z jakąś klimatyczną retrospekcją wprowadzającą w klimat questu zrobić
mam już dość tego klikania i marnowania czasu na te durne questy które są o niczym
#genshinimpact
  • 10
@Kiszon87: Z mojej gamedevowej strony - Genshin Impact to przykład pół-partactwa. Gra ma dobrze zbudowane mechaniki gacha, balans postaci też jakiś jest, wyzwania, generalnie widać, że game design pod pewnym względami przysiadł do tej produkcji natomiast reszta? Quest design, o którym piszesz, to jest absurdalne dno. Tony bezsensownego tekstu, bzdur, które nie można przeklikać, skipnąć, nic, a do tego wybory, które wyglądają jak "Tak, zrobię to." i "Mogę to zrobić" na
jeszcze żeby skończyć jeden tempy quest wymagany do eventu musze zrobić innego durnego questa


@starplatinum: Żeby tylko #!$%@? jednego xD
Chciałem zrobić nowy event to mi najpierw mówią, że muszę ukończyć story quest Ayato, w połowie dostaję info, że nie mogę go kontynuować bo jedna z postaci jest obecnie w story queście Itto. Skończyłem quest Ayato, to teraz dostaję info, że jeszcze muszę ukończyć quest Raiden. Skończyłem Raiden - no w
@starplatinum: o to dokładnie, właśnie dlatego nie rzucam tej gry w #!$%@? bo to o czym piszesz mnie trzyma. Gameplay jest całkiem przyjemny tylko brakuje tych elementów oraz endgejmy i czegoś co by sie fajnie robiło w coopie, bo teraz to tylko kamyki sobie można pofarmić jeśli ktoś potrzebuje.
@Kiszon87: Mam to samo. Odechciewa się grać w to przez te gówniane questy. Jakby nie mogli umożliwić pominiecia tych żałosnych dialogów. Ogólnie kierunek w jakim ta gra poszła to wielkie rozczarowanie dla mnie. Wróciłem po dosyć długiej przerwie ale praktycznie nic się nie zmieniło i pewnie nie zmieni. Bo po co skoro casuale wydają kupę kasy na tą grę.