Wpis z mikrobloga

@szklarnik: akurat oba te 2 preparaty mam od Shiny Garage bo mają dobry stosunek ceny do jakości. Ich APC wielokrotnie czyściłem tapicerki i dobrze radziło sobie z plamami, a dressing kwestia gustu, po dotarciu jest bliżej matu niż połysku.
  • Odpowiedz
@szklarnik: exede encapsulator to prawdziwy kocur jeśli chodzi o mizianie tapicerek szczotką i wycieranie mikrofibrą, 100 razy lepszy niż szeroko polecany bonnet. Doprał do ideału mi nawet bardzo ubrudzony fotel biurowy, polecam szczotkę na wkrętarkę jeszcze
  • Odpowiedz
@goferek: @klotz: Jestem laikiem a im bardziej czytam o detalingu tym mocnej czacha dymi. Teraz widzę że np APC shiny garage lux, ale już np ich dressing wg opisu jest tylko do plastiku. Jest jakiś dressing który jest do plastiku gumy i skóry odrazy żeby się nie martwić ?
  • Odpowiedz
@szklarnik: Do plastików kup lepiej sobie gotowy interior cleaner np z ADBL, nie podałeś szczegółów, jaki to plastik, jak stare auto, widzę że tutaj mireczki wypisują byś kupował od razu ciężkie działa w postaci silnego APC, które po pierwsze ma kilka niuansów jeśli chodzi o użycie (poza oczywistą koniecznością rozcieńczenia go by dopasować siłę mycia do zabrudzeń) wymaga jeszcze wymywania, może trwale uszkodzić plastiki po zaschnięciu przy pracy w słońcu
  • Odpowiedz
@szklarnik: nie, do plastików, gumy i skóry powinno się używać innych preparatów, bo każdy z tych materiałów ma inne wymagania. Chyba że mowa o plastikach zewnętrznych to tak, są preparaty które jednocześnie nadają się zarówno do nich, jak i gumy (opon).
  • Odpowiedz
@szklarnik: obczaj jeszcze kanał mx nowicki na yt, ostatnio wrzucają tam serię detailingu dla początkujących gdzie uczą kogoś całkowitych podstaw. Ma to takie plusy że taka osoba zadaje oczywiste dla doświadczonych pytania, o których byśmy nie pomyśleli. Były odcinki o detailingu wnętrz i skór.
  • Odpowiedz