Wpis z mikrobloga

Ktoś się zna na elektryce samochodowej z okolic Warszawy? Dodaję głośniki w drzwiach, które nie były seryjnie zamontowane, ale była wyprowadzona produkcyjna wiązka kabli - jeden głośnik gra cicho, drugi nie reaguje, ale bezpośrednio po podłączeniu z kostki iso gra, choć bez rewelacji - mam wrażenie, że jest w kostce iso pomieszane, ale nie znam się na tym na tyle wystarczająco - od niemal roku ogarnąłem już budowlankę, elektrykę, mechanikę i kilka innych dziedzin, żeby zrobić swój #vanlife
Oczywiście zapłacę, bo z elektrykami w okolicy najwcześniej pogadam w tygodniu, kiedy pracuję.

#caraudio #motoryzacja #elektryka #mechanikasamochodowa
źródło: comment_16494533389WCW1THCKhoJVLV5mkIUBY.jpg
  • 19
@Niebadzlosiem: dzięki, jutro się dalej pobawię, bo wreszcie wolna sobota - oby tylko pogoda dopisała, mam pełen sprzęt, mierzylem rezystorność i napięcia, podłączałem już różne radia, różne kable, głośniki są sprawne, ale dalej jest dyskoteka z dodatkowymi prostymi głośnikami do radia jak i anteną - ktoś ewidentnie w tym aucie nagrzebał z elektryka, a mimo, że po zakupie zostawiałem u elektryka, to nie spojrzał na radio, choć prosiłem... chyba zostawię obecna
@Tino: No mam t3 to inaczej bardziej prosot jest kable na wierzchu :P 2x głośniki w drzwiach z przodu i 2 x kanapy z tyłu. Oba lewe wpięte w jeden kanał radia i oba prawe w drugi i tyle. Łącznie 8 przewodów 4 od lewych i 4 od prawych.
Filozifii nie ma, kable własne wpiąłem a po poprzedniku wyrwałem całość bo dorabianie było z nie wiadoomo co z czym. Warto dać