Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 100
@lordpretty: o ile mnie pamięć niemyli to jeszcze pare dni wcześniej był zdolny do lotu, skoro wiesz że w każdej chwili może napaść na ciebie sąsiad to nierozkładasz auta by się niedało nim odjechać tylko conajwyżej radio międzyczasie wymienić możesz. Ukraina z nim dała doopy powinnien byc gotowy do ewakuacji w kazdej chwili nawet jesli wymagal serwisu to serwis powinnien byc wstrzymany.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 26
@lordpretty: weś jeszcze raz przeczytaj ze zrozumieniem moj post, ale po co rozkladali te silniki w napiętej sytuacji? Jeszcze na początku lutego był w Polsce. Został zniszczony na własne życzenie ukraińców i tyle w temacie. Edit sorki początkiemm stycznia.
  • Odpowiedz
@Sisal: @blisko_kebab: wam się wydaje że jak samolot wyprztyka się z resursu to w "sytuacji kryzysowej" można od tak olać remont i przebazowac maszynę? Panowie to nie Afryka z ich samoróbkami, i tutaj raczej obowiązuje międzynarodowe prawo lotnicze. Bez resursu nie ma takiej możliwości żeby ruszyć statek powietrzny.
  • Odpowiedz
a dyrektor popija sobie teraz szampana w Niemczech. Ciekawe ile mu zapłacili za celowe zostawienie samolotu. Pewnie miał zostać przejęty, ale nie pykło.


@GwaltowneWypaczenieCzasoprzestrzeni: tekst pogrubiony

o ile mnie pamięć niemyli to jeszcze pare dni wcześniej był zdolny do lotu, skoro wiesz że w każdej chwili może napaść na ciebie sąsiad to nierozkładasz auta by się niedało nim odjechać tylko conajwyżej radio międzyczasie wymienić możesz. Ukraina z nim dała doopy powinnien byc gotowy do ewakuacji w kazdej chwili nawet jesli wymagal serwisu to serwis powinnien byc
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 18
@nadrat24: tak bo to jest tego typu maszyna że serwis mają ustaleony na sekunde przed wyliczonym zurzyciem materiału. Most na którym pisze 5 t też się zawali jak wiedziesz raz ciężarówką 5,1t.
  • Odpowiedz
@Sisal:

nawet jesli wymagal serwisu to serwis powinnien byc wstrzymany.


lotnictwo jest najbezpieczniejszym środkiem transportu między innymi z powodu restrykcyjnych i terminowych przepisów odnośnie serwisowania maszyn.
Pytanie, czy serwis rzeczywiście miał być wtedy, czy ktoś dostał w łapę, tego nie wiemy, ale domyślnie twierdzenie, że strona ukraińska jest winna temu, że ruscy im coś rozwalili to robienie k---y z logiki
  • Odpowiedz