Wpis z mikrobloga

@jestemduchem: akcja może nie jest spoko ale jeśli nie będzie "protestów" czy "cancelowania" to jest to marketingowy strzał w 10. Wszyscy już o tym głośno mówią i o to tylko chodziło.
Za 2-3 gale zapomną
jest to marketingowy strzał w 10


@MrBeast: o gali Najmana ze słowikiem też wszyscy gadali i nie przełożyło się to na sprzedaż, a wręcz odwrotnie - stracił sponsorów. Jak słyszysz dookoła, że jakiś produkt jest gówniany to go w sklepie nie kupisz
@CeZ_: bo tam była gruba zaplanowana akcja i powiem więcej, z PrimeMMA próbowali robić to samo bo kamerzysta, bo słownictwo, bo rzut butelką, zobaczysz teraz będą bardzo się pilnować ze wszystkim. Już teraz przepraszają za każde brzydkie słowo na konferencji XD
@MrBeast: Z Prime to zupełnie inna sprawa, mimo wszystko taki Kamerzysta, Kruszwil, Kasjo, głośna walka polityczna itp. miała swoje grono odbiorców. Gala i tak sprzedała się o połowę gorzej niż zakładał Kasjo (zakładał ~400k, sprzedali ~220k). Z Royal Division i MMAVIP jest ten problem, że nie ma influencerów którzy pociągną sprzedaż mimo kontrowersji.