Wpis z mikrobloga

@dezerter10: Robią ładowarki na krańcówkach gdzie mają jeździć czyli 80, 83 i 86. Teraz turlają się na 87, bo z Żubardzia blisko na Limankę i co 2 kółko zjeżdża się podładować, a w jego miejsce wyjeżdża naładowany. Ogólnie więcej hałasu niż pożytku z tego. MPK w ogóle dziwną politykę taborową przyjęło. Po hybrydach które nie sprawdziły się, teraz robią przetarg na 52 przegubowe. Łódź jak zwykle w tyle, to co dla
@mrsopelek: Łódzkie hybrydy są trochę oszukane, one mają bardziej przerośnięty system start-stop.
Autobusy elektryczne to może być zupełnie sensowny pomysł, jeśli będą jeździły jak najwięcej i ładowały się na pętli. Zobaczymy czy Łódź dorosła do poprawnego wykorzystania takich autobusów, czy będą jeździły krótkie prace i generowały koszty