Wpis z mikrobloga

Rozglądam się za swoim pierwszym zegarkiem (plastikowe Casio z Komunii się nie liczy), a że w tym temacie jestem kompletnym laikiem to potrzebuję trochę pomocy. Przede wszystkim interesują mnie marki, sklepy jak i same egzemplarze godne polecenia.

Budżet max 2k, ale najlepiej jakby bliżej było do 1k. Myślę o czymś z niebieską tarczą na bransolecie, najlepiej automat, chyba, że budżet nie pozwoli. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

A i zapomniałem dodać, moja ręka jest baaardzo chuda.

#zegarki
  • 14
  • Odpowiedz
  • 2
@Kurvipiccolo w tym budżecie jeśli automat to warto popatrzeć na japonskie marki - Orient, Orient Star lub Seiko. Np. coś takiego https://www.timetrend.pl/si-ssa347j1.html?gclid=Cj0KCQjw0PWRBhDKARIsAPKHFGihWeJ-0dgVrcd0oX0kwyYzHGpOwGKwloPtZB1tN8pMR-nOAx8zXEoaArHKEALw_wcB

Trochę ponad budżet, ale warto byłoby dołożyć. Tylko ma 40 mm, jeśli masz bardzo szczupły nadgarstek to może trzeba by patrzeć za jakimś 38mm, przez to może być troche trudniej
  • Odpowiedz
Phoibosy


@wscieklybyk: mam jednego. Taniutki kosztował mnie 100$, kupiłem jako zegarek do noszenia gdy innych mi szkoda i w sumie zaskoczyłem się jakością. Tarcza średnia ale cała reszta świetnie wykonana. Plus w tej cenie szafir :)
  • Odpowiedz
i co z tego? chińskie to gorsze z automatu wg ciebie? miałeś w ogóle phoibosa w ręcę? btw to nie jest masowa marka, chyba ci się coś pomyliło


@wscieklybyk: 1. Chińskie nie znaczy gorsze z automatu.
2. nie miałem w ręku Phoibosa.
3. Klepane masowo w chińskiej fabryce. Zaraz mi powiesz, że szpinaker to też micro?
  • Odpowiedz
@moods: nie mam zdania na temat spinakera, nie miałem z nim styczności
sprawdź kiedyś jak będziesz miał możliwość phoibosa i odezwij się czy widziałeś coś lepszego jakościowo do 2k ;)
  • Odpowiedz
ciekawy design i dużo lepsza jakość, ale cena też wyższa


@wscieklybyk: widziałem że jest fajnie, nadal dostaję od nich jakiś newsletter na maila więc mam ciągle update :) Mają parę modeli które mi się podobają.