Wpis z mikrobloga

Do osób, którym nie działa LG Content Store - błąd jest powodowany zamuleniem serwera, który obsługuje Polskę (spory ruch dzięki wejściu HBO Max). Gdy uruchamiacie aplikację, wysyłany jest request do tego serwera sprawdzający jego status. Niestety przez zbytnie obciążenie requestami jest ogromna szansa, że serwer zwróci błąd, a tym samym aplikacja nie zadziała i wyświetli informację o "braku zawartości".

Rozwiązania są dwa:

1. Jeżeli chcesz zostać w naszym regionie (Polska), możesz poświęcić chwilę na ciągłe uruchamianie aplikacji. Włączasz aplikację sklepu, wyskakuje błąd, klikasz Ok, uruchamiasz aplikację ponownie. Za którymś razem w końcu request się przedostanie i aplikacja uruchomi się poprawnie. Całość zależy całkowicie od szczęścia i aktualnego obciążenia serwera.

2. Jeżeli zmiana regionu wam nie przeszkadza, to na jakiś czas możecie zmienić "lokalizację" TV w ustawieniach na przykładowo Portugalię. Ważne, by dany region korzystał z innego serwera i miał dostępną interesującą was apkę (czyli prawdopodobnie HBO Max ( ͡° ͜ʖ ͡°)). Za jakiś czas (tydzień, może dwa) serwer powinien powrócić do normalnego obciążenia, a tym samym będziecie mogli wrócić do poprawnego regionu (Polska).

Wszelkie inne proponowane w internecie rozwiązania nie są poprawne dla tej sytuacji, bo to akurat nie wina TV, tylko serwera. Wszelkie teksty o ich działaniu to czysty przypadek podpadający pod pierwsze rozwiązanie. Wyłączanie TV na X czasu, restart routera, zmiana DNSów, przywrócenie ustawień fabrycznych - to wszystko nie zadziała samo w sobie, a różnym ludziom różne sposoby "zadziałały", bo wszystko to zabiera czas i z którąś próbą trafili na mniejsze obciążenie, gdzie request przeszedł.

Tyle ode mnie ʕʔ

#webos #lg
  • 14
Do osób, którym nie działa LG Content Store - błąd jest powodowany zamuleniem serwera, który obsługuje Polskę (spory ruch dzięki wejściu HBO Max).


@Makurise: to nie to Panie Mirasie to nie to.... na wchodzie szukaj przyczyny zamulania w TV LG, nie zartuje, wiem co mowie
@Makurise: odpowiedź od wsparcia LG:

Data : 09/03/2022

Szanowny Panie,

Dziękujemy za kontakt z Działem Obsługi Klienta LG Electronics Polska Sp. z o.o.

Uprzejmie informujemy, iż w chwili obecnej mamy niestety awarię oraz jest Nam znany przedstawiony przez Pana problem. Nie jest to usterka sprzętowa telewizora, tylko problem z serwerami.

Firma LG weryfikuje awarię i stara się w jak najszybszym możliwym czasie naprawić awarię.

Przepraszamy bardzo za niedogodności oraz prosimy cierpliwie
Super rozwiązanie na zawalone serwery - próbować aż do skutku raz za razem. Przecież to jest pierwsza rzecz, której nie należy robić w sytuacji przeciążenia serwerów. Takie kompulsywne dobijanie się do serwera zwiększa tylko jego obciążenie i problem się przedłuża. Nie działa? Trudno. Poczekać, spróbować jutro, za parę godzin, w środku nocy, a nie klikać OK jak świr.
@roadie_extra_0y:

(przepraszam za przekleństwa, ale po dwóch godzinach walki jestem NAPRAWDĘ wściekły!)

Firma LG weryfikuje awarię i stara się w jak najszybszym możliwym czasie naprawić awarię.


Pitu pitu, #!$%@? muje dzikie węże.

Oni niczego nie naprawiają, mają na to całkowicie wysrane. Wysłali oklepaną formułkę przeklejoną z formularza i po prostu siedzą na dupach czekając, aż sytuacja sama się unormuje, rozładuje się obciążenie serwera.

To jest kpina i żenada. Skoro chcą
To teraz ja powiem jak sobie poradziłem z tym problemem.

Chciałem dzisiaj zainstalować HBO Max i odkryłem że nie uruchamia się sklep z aplikacjami na telewizorze.
Jako że sprzęt jest dosyć nowy (ma pół roku), rozpoczęło się przekopywanie internetu i szukanie rozwiązania.
Skończyło się to tylko połowicznym sukcesem, oraz pewną wskazówką która mnie naprowadziła na rozwiązanie.

1. Nie uruchamiał ci się sklep LG Content Store ? - tu pomogła wskazówka aby zmienić