Wpis z mikrobloga

#studia #studbaza #programowanie #programista15k #informatyka #pytanie #projekt

Cześć, studiuję informatykę i właśnie piszę pracę magisterską, do której potrzebuję danych dlatego proszę o pomoc.

http://34.120.128.86/

Na podanej stronce pojawiają się losowe utwory muzyczne i 4 zestawy cech do opisu danego kawałka. Po odsłuchaniu 30 sekund należy wybrać jedną cechę w każdym zestawie i kliknąć przycisk następna. Później pokazuje się inny utwór i tak cały czas. Niestety potrzebuję kilka tysięcy takich przeanalizowanych utworów stąd prośba o pomoc.

Dla zainteresowanych:

Tematem magisterki jest znalezienie korelacji emocji (lub cech) dla utworów muzycznych. W pierwszej kolejności stworzenie modelu ML, który potrafi takie cechy sam rozpoznawać, a następnie, jeżeli będzie czas, generował zupełnie nowe utwory muzyczne na podstawie cech podanych przez użytkownika. Co do tej mini stronki ze zbieraniem danych to kawałki są zasysane losowo ze Spotify (w razie czego można kliknąć na okładkę albumu to przekieruje na Spotify). Chociaż w miarę często mogą się pojawiać polscy artyści. Jak stronka się sypnie to sorki, robiłem to trochę na szybko i służy mi to jedynie do zbierania danych, ale w razie błędów bardzo proszę o info.
michelint - #studia #studbaza #programowanie #programista15k #informatyka #pytanie #p...

źródło: comment_1646380319TFnpbMj89SrpDKsUFM4U8W.jpg

Pobierz
  • 16
@michelint: Mój feedback:
- Interfejs użytkownika wymaga lekkiego dopracowania, wg. mnie trochę nieczytelny.
- Nie rozumiem podziału na zestawy.
- Nie wiem dlaczego przy 1 zestawie jest "Uwzględnij również tekst (jeżeli jest)", a nie jest napisane o co chodzi (zgaduje, że chodzi o nastrój).
- Brakuje dobrze zrobionej instrukcji, najlepiej z obrazkami.
- Czy pokazywanie okładek i nazw utworów jest celowe? To wpływa na wynik ankiety.
- Czy zamiast pobierania losowych
@michelint: Zrobiłem ci analizę 10 utworów. Potem będę miał chwilę to może jeszcze kilka wskoczy.