Wpis z mikrobloga

@Wasky: a taka ładna promocja pisowca była ¯\(ツ)_/¯
Kuźwa, szlak mnie trafia, jak oni tylko marketingowo myślą o tragedii tych wszystkich ludzi, a nic dobrze nie potrafią zrobić. Wszystko albo fundacje, prywatne firmy, obywatele. Dzisiaj jeszcze widziałam wywiad z kimś z pkp jak to oni w kilka dni przygotowali trasę ¯\
(ツ)_/¯
@justypl: Przecież bez przejazdu składu nie zobaczą wszystkich uszkodzeń podkładów bo tylko masa składu je pokaże . Szlak był nie używany wiele lat a na remont generalny z wymiana wszystkiego nie ma czasu, przetestują, połatają i ruszy tylko zajmie to dzień dłużej.
@houk: ponoć był to przejazd z uchodźcami. Więc tak się chyba nie testuje. Poza tym plk bierze kasę na utrzymanie, widnieje w wykazie PLKi i nagle trzeba ją udrażniać??
@houk: wiesz, ale pisowcy zrobili promocję jak to oni wyremontowali, pokazano filmy z tego jak pracownicy ogarniają te tory, oni RĘCZNIE PCHALI URZĄDZENIE, podobnież 24h/dobę. Szanujmy się, obowiązują standardy, wytyczne, tu chodzi o ratowanie ludzi, którzy i tak swoje przeżyli, niech nie robią sobie na nich PR, tylko kuźwa faktycznie pomogą. Lepiej poczekać dzień, dwa, lub nawet stwierdzić, że jednak nie pociąg a busy i autokary. Ciekawe kto przytulił kasę za
@justypl: To moim zdaniem nie poszło przez firmę tylko pkp własnymi siłami ogarniało. Mogli przeoczyć pare zmurszałych podkładów które poddały pod naciskiem a wcześniej wyglądały na dobre. Może nawet zrobili test pustym składem a z ludźmi był nieco cięższy. Wiec owszem PR był za duży i nie potrzebny ale sama awaria nie koniecznie w tej sytuacji była czyjąś winą. To nie remont normalny gdzie robi się porządny test obciążeniowy.
@houk: ale wiesz, że pkp to państwowa spółka, sasin itp. ;) film na tvpis, który widziałam, robotnicy pchali coś ala drezynę, dzień i noc, to kolejna opcja wyprowadzenia kasy, bo ci ludzie najprawdopodobniej pracują za niewiele więcej niż minimalna i najwyraźniej testów nie było, a premia dla zarządu się zgadza ¯\_(ツ)_/¯