Wpis z mikrobloga

Cześć, przychodzę tutaj podzielić się moim udziałem w challengu, który sam sobie wymyśliłem. Od dnia 02.03 do dnia 19 czerwca (109 dni) będę uczyć się po min. 3 (słownie: trzy) godziny. Poprzez naukę mam na myśli czytanie artykułów, realizacja swojego projektu/projektów, wszelkie pogłębianie wiedzy. Oprócz tego chciałbym przeznaczyć również czas pogłębienie języka angielskiego, ale jeszcze nie myślałem nad tym jak to zrobie. Każdy opuszczony dzień będzie skutkował wpłatą 10 złoty na jakiś cel charytatywny (jestem biednym studentem!). Opuszczony dzień mam tu na myśli - nie podzielenie się zdobytą wiedzą z danego dnia, brak wpisu. Po co zaśmiecam mikroblog? Lubię dzielić się zdobytą wiedzą, będę miał dodatkową motywację pisząc co udało mi się ciekawego zrobić albo dowiedzieć, więc jeżeli ktoś nie chce oglądać przez 109 dni moich codziennych wpisów (oby się udało) to niech doda na czarnoliste! Obecnie celem jest skończenie kursiku, poogarnianie "podstaw" na błysk, a później nauka FLASKA, myślę, że będzie on odpowiedni jak na początek. Na dole jest TDLR dla tych co nie chcą czytać, a jeszcze głębiej dawka wiedzy czego dowiedziałem się wczoraj.

TDLR: Realizuje challenge, min. 3h dziennie do 19 czerwca nauki Pythona, kazdy opuszczony dzien = 10 zł na cel charytatywny, nie chcesz widzieć moich postów czarnolist!

Dnia 02.03 zacząłem kontynuacje kursu, który ma pogłębić moją wiedzę na temat programowania w języku Python. Przebrnąłem już przez podstawy i zacząłem je pogłębiać. W dzisiejszym dniu kontynowałem naukę o dekoratorach funkcji.
Na razie średnio mi się to przydało, bardziej pojawiło się coraz więcej pytań po co i jak to ma działać. Rozumiem, że dekorator ma sprawić, że nasz kod będzie dynamiczny. Taki dekorator może także ograniczać listę argumentów, które są nie muszą być wtedy za każdym razem wpisywane do wywołania definicji funkcji.