Wpis z mikrobloga

Co patch do #eldenring na #pcmasterrace to gorzej. Czułość myszki może naprawiona ale framepacing fix od flawless przestał działać i mam ten słynny stuttering.

Za to w 100fps 32:9 high ta gra wygląda obłędnie i już nawet czasem coś zabiję. Przestawienie się z gier gdzie najnowsza akcja anuluje poprzednią na soulsowe - jest kolejka, kliknąłeś to cierp zajmie mi wieki ale będę walczyć.

Trzymajcie się tam w tym #eldenskioktagon !
  • 6
@Rapsii: to jedno a drugie to przycinki niezależnie od wszystkiego raz na jakiś czas. Ale shadery można kompilować przed załadowaniem gry albo wręcz u dewelopera i dostarczać gotowe z grą. To nie jest rocket science a rozmawiamy o grze AAA na milionowym budżecie.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@keton22: ale shadery się komplilują na każdym sprzęcie nieco inaczej, ba nawet jak drivery się przeinstaluje to od nowa we wszystkich grach. Gra powinna się trochę dłużej włączać, ale shadery powinno od razu kompilować i tyle
ale shadery się komplilują na każdym sprzęcie nieco inaczej


@Rapsii: no nie - 3 architektury razy 2 producentów razy 2-3 wspierane wersje drivera. Są do tego narzędzia i danego sprzętu nie musisz mieć w serwerze który robi build. Rezultat do pudełka i steam sam pobierze właściwą. Tak robił chociaż god of war. Jak nie łapiesz się w tego grida kompilacja wszystkiego przy uruchomieniu.