Wpis z mikrobloga

#pytanie #wykopekspert

Wykopki, polecicie mi "coś", na czym da się odtworzyć płyty cd z muzyką, niedrogie i uberproste w obsłudze, od razu z głośnikami?

Pamiętam, że kiedyś u mnie w domu był taki mały odtwarzacz z zegarem i budzikiem. I o coś takiego mi właśnie chodzi.

PO CO TO?

Chciałabym uprzyjemnić swojej babci życie kupując jej płyty z góralską muzyką. Babcia siedzi w domu ze swoją prawie 100-letnią mamą, opiekuje się nią, jest bardzo zmęczona. Przez to nie może też wyjeżdżać już w ukochane przez siebie góry, bo nie może zostawić ani mamy, ani nie ma siły ani pieniędzy za dużo. A to ona mi zaszczepiła za dzieciaka miłość do gór. Książki górskie jej podrzucam co jakiś czas nowe, ale sądzę że naprawdę dobrych płyt [nie takiej potańcówkowej tandety] z przyjemnością by posłuchała.

Dlatego szukam prostego jak konstrukcja cepa odtwarzacza, który obsłuży.

A nie znam się, bo dawno mi takie rzeczy przestały być potrzebne ;)
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@staa: najprostszy na świecie cosiek, na którym da się odtworzyć płytę CD. Taki dla babci właśnie. Niestety budżet mały, dlatego też tani. Babcia nie będzie puszczała muzyki na cały regulator ;)

Jeszcze poproszę aby sprawdzili w domu rodzinnym, czy nie ma jakichś starych sprzętów, a jak nie to właśnie będę musiała poszukać. A kompletnie nie jestem w temacie. Mogę sama sobie poszperać w necie, jednak liczę na podpowiedzi tych, co
  • Odpowiedz
@hellyea: Jeśli ma to stać w jednym miejscu, to lepsza miniwieża od boomboxa w jednym kawałku – dla mnie koniecznością jest rozstawienie głośników w dwóch końcach pomieszczenia tak, żeby nie było słychać źródła dźwięku (chociaż przy takim małym „radiu” może to nawet źle…). W każdym razie nawet jeśli trzeba przedłużyć przewody, to da się to naprawdę łatwo zrobić. Plus jest taki, że głośników nie widać, a całość zajmuje mało miejsca.
  • Odpowiedz