Wpis z mikrobloga

Mirki, multiplayer po paru testach działa następująco:

- można się ścigać i zderzać, działa fizyka obu samochodów
- zderzenia z terenem działają ok
- zderzenie z przeciwnikiem może dać glitch z powodu opóźnień kalkulacji fizyki
- na razie lepiej się nie zderzać
- na razie lepiej jechać bezpiecznie
- czasem partnerowi może wypaść szczur - jest to normalne na tym etapie (tak naprawdę on tam siedzi tylko serwer go nie synchronizuje)
- oba samochody używają klawiszy W S A D + Control (lub gamepada)
- respawny i punktacja działają choć nie do końca tak jak powinny

Dzięki @zibizz1 @selenita66 @Kolorowezworki @powaznyczlowiek @NevilX @MichalPypek za rozjaśnienie pewnych kwestii, wyślę Wam klucze gdybyście chcieli zerknąć fachowym okiem

#ratracer #gamedev #szczuryposting #pcmasterrace #gry

Jak jest?

  • fajne, udzielam aprobaty na dalszy rozwój projektu 88.0% (146)
  • podoba mi się, jest naprawdę średnio 12.0% (20)

Oddanych głosów: 166

jacku - Mirki, multiplayer po paru testach działa następująco:

- można się ścigać ...
  • 20
@zibizz1: bazuje to na wheel colliderze który jest w niby gotowy ale są pod niego podpiete moje skrypty które dużo regulują.
Kamera jest taka jak w filmie tylko kadr jest szerszy. Mam zaimplementowane też kamery FPP i TPP ale plansze nie są jeszcze na nie gotowe bo nie mają zagospodarowanej góry kadru a boki są zbyt krótkie, przy większych terenach multiplayerowych podejrzewam że te kamery wejdą
@ZSXTC: to zależy, jeśli chcesz tylko trzymać gaz i naparzać do przodu to nie. Ale jak lubisz symulacje typu Live For Speed, czucie maszyny i walkę o milimetry to tak.Tylko trzeba się przyzwyczaić do sterowania, na kierownicy praktycznie nie da się jechać bo trzeba cały czas kontrować samochód, na padzie jest już spoko.

Model jazdy ludzie okreslają jako driftowy ale to jest złudne bo trasy mają różne powierzchnię i na asfalcie