Wpis z mikrobloga

Mirki, zastanawiam się co dalej robić w życiu. Generalnie chciałbym pójść w SAP albo jakiś inny system ERP. Jestem po technikum inf oraz skończoną polibudę z infy. Teraz chciałbym pójść na magistra, ale zdywersyfikować wykształcenie. Na co polecacie iść? Dalej męczyć tę infę na #pwr ? Myślałem o jakiejś logistyce albo zarządzaniu. Druga sprawa widzę, że niektóre kierunki kończą się magistrem inż, a drugie samym magistrem, czy jako inżynier mogę wybrać samego magistra żeby mieć tytuł magistra inżyniera?
#studbaza #pwr #wroclaw #sap #informatyka

Co wybrać?

• Dalej pokrewieństwo infy // pwr 35.0% (28)
  • Logistyka, infa w biznesie, ZIP 11.3% (9)
  • Olać magistra. 52.5% (42)
  • Całkiem inny kierunek - propozycja w kom. 1.3% (1)

Oddanych głosów: 80

• 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@NipponJPN: trochę zależy czy chcesz mieć w życiu pieniądze, czy wykształcenie i czy ten magister jest ci w ogóle do szczęścia potrzebny na twojej ścieżce kariery
  • Odpowiedz
@NipponJPN: tytuły zawodowe się nie sumują. Jak zrobisz tylko magistra to będziesz magister nie mgr inż. Na wykopie się nie daję do ankiet odpowiedzi typu "olać magistra" bo wiadomo że wykopki będa to klikać bez pomyślunku.
  • Odpowiedz
@NipponJPN: ja pracuję na ERP i szczerze mówiąc nikt u mnie, łącznie ze mną naturalnie nie ma kierunku choćby pokrewnego z tym. Nie ważne czy masz studia czy nie, ważne czy masz doświadczenie. Ogarnij sobie jakieś zaoczne 1wszego stopnia i zacznij szukać pracy w temacie jaki Cię interesuje, jak zobaczysz, że studia jednak nie podchodzą tak jak powinny to zmienisz bez straty kasy i czasu. Z fartem
  • Odpowiedz