Aktywne Wpisy
niewiemjakiwybrac +794
#nieruchomosci #polska #takaprawda #niepopularnaopinia #przemyslenia
Największą patologią jest to, że etatowiec, czyli zazwyczaj szary Kowalski płaci większy podatek od pracy czyli od swojego wypracowanego zysku, a taki Midel lub inny człowiek mający naście kawalerek płaci znacznie mniej.
Przypomnę stawki PIT: 12% od dochodu do kwoty 120 tys. zł oraz 32% od nadwyżki dochodu powyżej tej kwoty
Stawki podatku za najem 8,5% do 100 tys, 12,5% powyżej 100 tys
Jak można było stworzyć
Największą patologią jest to, że etatowiec, czyli zazwyczaj szary Kowalski płaci większy podatek od pracy czyli od swojego wypracowanego zysku, a taki Midel lub inny człowiek mający naście kawalerek płaci znacznie mniej.
Przypomnę stawki PIT: 12% od dochodu do kwoty 120 tys. zł oraz 32% od nadwyżki dochodu powyżej tej kwoty
Stawki podatku za najem 8,5% do 100 tys, 12,5% powyżej 100 tys
Jak można było stworzyć
Pudzianator321 +52
Jako senior developer z 16 letnim doświadczeniem/były tech lead/były cto zachodniego startupu
Powiem że widzę ogromny wpływ AI na rynek pracy IT.
Dla każdego kto zastanawia się nad studiami informatycznymi/bootcampem itd. - Nie róbcie tego
W ciągu roku/dwóch ponad połowa programistów/testerów/devopsów straci pracę i zostaną z niczym!
I takie są dane z badań a nie z wykopu.
Idźcie lepiej w zawody które nie będą łatwo zastępowalne przez AI - glazurnik/elektryk/tynkarz
Są one
Powiem że widzę ogromny wpływ AI na rynek pracy IT.
Dla każdego kto zastanawia się nad studiami informatycznymi/bootcampem itd. - Nie róbcie tego
W ciągu roku/dwóch ponad połowa programistów/testerów/devopsów straci pracę i zostaną z niczym!
I takie są dane z badań a nie z wykopu.
Idźcie lepiej w zawody które nie będą łatwo zastępowalne przez AI - glazurnik/elektryk/tynkarz
Są one
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
#warszawa #motoryzacja #samochody #mokotow
@ButtHurtAlert: jakbyś miał trzy przesiadki i półtorej godziny, to byś wybrał samochód.
Większość moich znajomych jeździ po mieście uwaga, zbiorkomem. Bo im się po prostu nie opłaca auta odpalać.
@ButtHurtAlert: dojedź z Targówka na Ochotę na godzinę 9:30 to się dowiesz, a to tylko przykład. Wiele połączeń wewnątrz miasta jest tak gównianych, że szkoda gadać, często przeprowadzenie się dalej i dojazd SKM wychodzi o połowę krócej czasowo.
Nie mówiąc już o mieszkańcach Białołęki czy jeszcze innych obrzeży, na których ostatnio buduje się masa osiedli.
Zrozum, że ludzie nie jeżdżą
1. dojazd do m2
2. przesiadka do metra
3. przesiadka do pociągu
4. przesiadka z zachodniego/rakowca do autobusu co celu
Rajskie życie - dolicz do tego spóźnienia, które w godzinach szczytu komunikacji zbiorowej są regułą, siarczysty mróz albo ulewę i warszawski folklor, czyli meneli, którzy też w godzinach szczytu załatwiają super ważne sprawy w autobusach.
Nie da się w wielu przypadkach tak funkcjonować.
@ButtHurtAlert: tutaj częściowo się zgadzam - Śródmieście niech ograniczają pod kątem aut, wielkie nie jest, a miejsca mało i
@ButtHurtAlert: Ale to już wiemy, że masz głowę głęboko w swojej dupie. Jakbyś miał więcej oleju w niej to możesz byś ją wyciągnał, a nie żył jak prosty człowiek ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@WykopanyDzon: powiem Ci, że całkiem w punkt trafiłeś z tym filmikiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@TheRealMikz: No ja na przykład z europejskich stolic byłem w Barcelonie, Warszawie, Dublinie, Londynie, Berlinie, plus kilka pokrewnych jak Oslo i jednak wiem gdzie city planning działa w praktyce. A #!$%@? teoretyczne bez wiedzy i danych mnie nie robią.
Foto 2k14