Wpis z mikrobloga

@TheRealMikz: No ale nie mam i nie wybrałbym, przeprowadziłbym się bliżej albo szukał innej pracy. Zresztą nie wiem gdzie ty masz półtorej godziny jazdy po wawie. Znajomi co z siedlec dojeżdżają do centrum jadą koło godziny pociągiem.

Większość moich znajomych jeździ po mieście uwaga, zbiorkomem. Bo im się po prostu nie opłaca auta odpalać.
Znajomi co z siedlec dojeżdżają do centrum jadą koło godziny pociągiem.


@ButtHurtAlert: dojedź z Targówka na Ochotę na godzinę 9:30 to się dowiesz, a to tylko przykład. Wiele połączeń wewnątrz miasta jest tak gównianych, że szkoda gadać, często przeprowadzenie się dalej i dojazd SKM wychodzi o połowę krócej czasowo.
Nie mówiąc już o mieszkańcach Białołęki czy jeszcze innych obrzeży, na których ostatnio buduje się masa osiedli.

Zrozum, że ludzie nie jeżdżą
@TheRealMikz: Zresztą, ja nie mówię że nie, są ciągi komunikacyjne które są potrzebne w miescie, zreszta o tym chyba nawet pisałem. Ale ból dupy mają samochodziarze o to że ulice w centrum usuwają, albo sokratesa która defacto jest ulicą "osiedlową" gdzie zwalnianie ruchu jest konieczne. Trzeba wyrzucać ruch samochodowy z miejsc gdzie ludzie chodzą na spacery czy zakupy, tam gdzie są duże potoki pasażerów. Moim zdaniem w wawie to robią dobrze.
@ButtHurtAlert: z której części Targówka masz m2?

1. dojazd do m2
2. przesiadka do metra
3. przesiadka do pociągu
4. przesiadka z zachodniego/rakowca do autobusu co celu

Rajskie życie - dolicz do tego spóźnienia, które w godzinach szczytu komunikacji zbiorowej są regułą, siarczysty mróz albo ulewę i warszawski folklor, czyli meneli, którzy też w godzinach szczytu załatwiają super ważne sprawy w autobusach.

Nie da się w wielu przypadkach tak funkcjonować.
Trzeba wyrzucać ruch samochodowy z miejsc gdzie ludzie chodzą na spacery czy zakupy, tam gdzie są duże potoki pasażerów. Moim zdaniem w wawie to robią dobrze. Wolę centrum z ładnymi alejami i drzewami, gdzie można się schować w cieniu i posiedzieć przy kawie, a nie zasmrodzone autami które zamiast obrzeżami jeżdżą środkiem.


@ButtHurtAlert: tutaj częściowo się zgadzam - Śródmieście niech ograniczają pod kątem aut, wielkie nie jest, a miejsca mało i
Ale czego nie chcesz komentować? Podałem przykład znajomych bo prace to ja mam niedaleko i chodzę z buta.


@ButtHurtAlert: Ale to już wiemy, że masz głowę głęboko w swojej dupie. Jakbyś miał więcej oleju w niej to możesz byś ją wyciągnał, a nie żył jak prosty człowiek ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wykopki zaopatrzone w Europę myślą, że nowoczesne miasta to gnębienie kierowców, a prawda jest zgoła inna, tylko oni ostatnio za granicą byli na wycieczce z rodzicami na nartach na Słowacji


@TheRealMikz: No ja na przykład z europejskich stolic byłem w Barcelonie, Warszawie, Dublinie, Londynie, Berlinie, plus kilka pokrewnych jak Oslo i jednak wiem gdzie city planning działa w praktyce. A #!$%@? teoretyczne bez wiedzy i danych mnie nie robią.
@Reloaad: jestem podludziem i jezdze jakims pociągiem przez srodek miasta. to znaczy ttramwajem. yyy to znaczy ale jak to z podatkow samochodziarzy robio te wszystkie sciezki rowerowe. ? y