Wpis z mikrobloga

tl; dr; - dostalem bardzo dobrą ofertę pracy i boję się ją przyjąć

Cześć
W tym miesiącu kończę 25 lat. Jestem po studiach, od maja ubiegłego roku pracuję w zawodzie - inżynier konstruktor #cad. Wcześniej jakieś staże i tego typu pierdoły. Aktualnie pracuję w polsce powiatowej, robię dosyć proste zadania, mogę się leciec trochę w #!$%@? w pracy a dostaje łącznie z premią do paliwa 4k do łapy(5k brutto z hakiem).
Z plusów:
+Mało wymagająca praca do tych zarobków
+Przyjemni ludzie w zespole
+Mieszkam u rodziców, którzy w sumie są w miarę zamożni(myślę, że każdy wyciąga po 7k netto), więc koszty życia są wręcz symboliczne, ale wiadomo pojawiaja sie inne wydatki, wlasnie splacilem samochód i teraz po splaceniu auta byłbym w stanie odkładać jakieś 2-2,5k
Minusy:
-Długie dojazdy samochodem(godzina w jedną stronę)
-Paliwo wychodzi mnie miesięcznie 500-650 zł
-W pracy co prawda mam co drugi tydzien zdalnie, jednakże jest bardzo mała elastyczność i zawsze musze stac w korkach do pracy bo na konkretną godzine
-Nie czuję, żebym mógł się rozwijać
-Brak szans na podwyżkę(kierownictwo i inżynierowie nie dostali podwyżek już rok temu)
-Życie z ciągłym FOMO, bo wszyscy moi przyjaciele i przyjaciółki, cała paczka mieszka w wojewódzkim i ja mam mozliwość przyjezdzania do nich powiedzmy raz na 2 tyg, i zawsze mam to wrażenie, że oni się wszyscy spotykaja 2-3 razy w tygodniu a ja z nimi to 2-3 razy w miesiącu
-Na randki musze jeździć do tego samego wojewódzkiego 1,5h w jedną stronę, bo przecież na tych wsiach to nikogo nie ma - w zasadzie brak życia randkowego z tego powodu, o #seks to nawet nie ma mowy bo na wsiach nikogo nie ma, a nawet jak by był to gdzie zaproszę - znowu z tymi z wojewódzkiego to nie mam ich gdzie zapraszać
-stany depresyjne, tak mi się wydaje, myśli nihilistyczne, że mojego fatalnego położenia i braku zycia towarzyskiego nie da się odwrócić, ze będę zawsze przez to sam, ze nie mam szansy nikogo sobie znaleźc, że znajomi mnie zostawia itd.