Wpis z mikrobloga

Cześć mirki,
jestem uczniem, który w tym roku kończy technikum jako mechatronik. Od przyszłego roku chciałbym iść na jakieś studia inżynierskie, jednak czytając dużo negatywnych opinii osób którzy kończyli studia typu automatyka i robotyka, ze #!$%@? robota w perspektywie zostania w polsce, ze wiekszość i tak idzie ostatecznie w programowanie, mam wątpliwości czy jest to dobry kierunek rozwoju. Sama dziedzina jest dla mnie w miare interesująca i mam z niej myśle dosyć dobre podstawy, aczkolwiek nie wiem czy nie lepiej od razu pójść na informatyke (z której strikte jednak mam wiedze na niezbyt wysokim poziomie - stąd też pytanie czy przy włożeniu odpowiedniej ilości pracy da rade to ogarnąc z niskego poziomu na studiach?). Szacując moje wyniki rozważam te kierunki - co byście wy wybrali?

#studia #studbaza #air #automatykairobotyka #mechatronika #informatyka #pw #sggw #psk

jaki kierunek?

  • Mechatronika Politechnika Warszawska 17.9% (12)
  • Automatyka, robotyka i informatyka przemysłowa PW 25.4% (17)
  • Informatyka SGGW 38.8% (26)
  • Informatyka Politechnika Świętokrzyska 17.9% (12)

Oddanych głosów: 67

  • 13
  • Odpowiedz
@leigterere Ja kończyłem technikum mechatroniczne i poszedłem studiować informatykę, szczerze powiedziawszy nie żałuję. Większość chłopaków z mojej klasy z technikum poszło na AiR i patrząc na to co robią na studiach (2 rok) to mało co ma to związek z technikum mechatronicznym.
  • Odpowiedz
@mlodyernest: polscy janusze mają takie myślenie
-masz fabryke śrubek
-zatrudniasz 100 pracowników, w tym 5 inżynierów i techników utrzymania ruchu
-95 pracowników pracuje aż im ise z dupy kurzy
-tym 5 mimo że nie produkuja ani pół śrubki musisz zapłacić 3 razy tyle ile płacisz pracownikowi
no i potem kończy się ciągłym patrzeniem na ręce i #!$%@? się na automatyków i elektryków
  • Odpowiedz