Zawsze jeździłem dieslami. Od roku jeżdżę pierwszym benzyniakiem. Zero problemów z dwumasami, wtryskami, turbinami(ich studzenie) dpefami, egrami itp. Trochę wieksze spalanie totalnie rekompensują koszty napraw. Wogole jakoś ciszej i płynniej. #motoryzacja #samochody
@kamo1620: jak jeździłeś jakimś niemieckim paździerzem to teraz musisz sobie dorabiać filozofię do diesla. Oczywiście kilkulitrowa benzyna z LPG zawsze na propsie.
Swoją drogę gdzie ty teraz znalazłeś benzynę bez turbiny i dwumasy (⌐͡■͜ʖ͡■)
@kexus512: gdzie ty masz taki spool? Nawet w home made z hx35 takiego nie ma. Przyjedź się jakimś nowszym V6 albo V8 z bezpośrednim wtryskiem i twinscrollem to zrozumiesz dlaczego już kompresorów nie używają. Te turbiny teraz to bajka
#motoryzacja #samochody
Yyyy. Nie( ͡° ͜ʖ ͡°)
@kamo1620: nie wiem po co studzić turbo w dieslu chyba, że jeździsz non stop >4000obr z butem w podłodze
W trasie radzi sobie również bardzo dobrze
@PiotrFr: gnojówa do tirów ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tu się zgadzam. Ale nie, że najlepszy jest wolnossący silnik o jakiś 4 cylidrach.
Doładowane V6 albo V8 a do jazdy po bułki elektryk( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez autora
Swoją drogę gdzie ty teraz znalazłeś benzynę bez turbiny i dwumasy (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
@PiotrFr: no replacement for displacement ( ͡° ͜ʖ ͡°)
E tam. Wolę 4.0 V8 biturbo niż wolnossące 6.0( ͡° ͜ʖ ͡°)
Przyjedź się jakimś nowszym V6 albo V8 z bezpośrednim wtryskiem i twinscrollem to zrozumiesz dlaczego już kompresorów nie używają. Te turbiny teraz to bajka