Wpis z mikrobloga

Potrzebuję pomocy z @PocztaPolskaSA #pocztapolska - A konkretnie #enadawca.

1. Zarejestrowałem się (chyba) jako klient indywidualny. Widzę że w ustawieniach są 'Profile nadawcy'. Dodałem sobie tam drugi profil. Ale nijak nie da się na niego przełączyć, ani podczas tworzenia zbioru, ani podczas dodawania przesyłki, ani na żadnym etapie. Po prostu używa pierwszego jaki został utworzony i nijak nie da się z tym nic zrobić.

2. Stworzyłem sobie zbiór dla testu, ale przy nim podane jest "Urząd nadania: FUP Wojcieszków". WTF? To tak ma być? Też opcji zmiany nigdzie nie widzę. W załączniku screen.

3. Powiedzmy że zrobię sobie zbiór, dodam do niego przesyłki, wydrukuję sobie etykiety, potem zbiór zamykam, przesyłam do poczty i tuptam do byle jakiego urzędu z tymi kopertami, tam płacę jak normalnie, potwierdzenia nie dostaję bo dostanę je online? Czy mogę na te przesyłki normalnie wziąć fakturę, czy do tego potrzeba mi konta biznesowego?

#kiciochpyta #pytaniedoeksperta
Pobierz IreuN - Potrzebuję pomocy z @PocztaPolskaSA #pocztapolska - A konkretnie #enadawca.
...
źródło: comment_1644245236FiasAdIRgwn5ImuJzH1bFV.jpg
  • 12
@IreuN:
Ad1. Jak dodałeś nowy profil, to musisz go przypisać do użytkownika na zakładce "Lista użytkowników".
Ad2. Sprawdź w ustawieniach czy nie zrobiłeś jakiegoś babola, a przy okazji polecam zaznaczyć sobie "Autouzupełnienie miejscowości po kodzie pocztowym". Ogólnie nie powinno to przeszkadzać, bo i tak po nadaniu placówka to skoryguje.
Ad3. Potwierdzenie możesz sobie wydrukować z poziomu e-nadawcy, jak będzie ci potrzebne. Potwierdzenia jak już robisz w dwóch kopiach, jedno dla ciebie
@pcela: Nope. nowe konto - też brakuje listy użytkowników. No nic, dla mnie ta aplikacja jest zwyczajnie zepsuta. :( Dziękuję Ci pięknie mireczku za pomoc, napisałem na maila poczty polskiej, zobaczymy co oni odpiszą. :)