Wpis z mikrobloga

Czy ktoś reklamował coś z tytuły rękojmi w #mediaexpert? Ile trwała taka reklamacja, bo moja trwa juz prawie 20 dni a ja nadal nie wiem czy przedmiot zostanie naprawiony... Oczywiście na zwrot pieniędzy owa firma się nie zgodziła (słuchawki nie miały nawet miesiąca...). I tak czekam i czekam..... Widzę, że jest tu @Media_Expert to zawołam o ile to prawdziwy profil.

#zakupy #pytaniedoeksperta #pytanie #reklamacja #kiciochpyta
  • 22
@Miszcz_Joda: Nie polecam - problem z pralką BEKO, Media Expert wysyła serwis, serwis uznaje że PRALKA BRUDZI I BARDZO MOCNO GNIECIE UBRANIA ale nie da się z tym nic zrobić - trzeba płukać ile wlezie. Po kilku miesiącach prania pralka NADAL BRUDZI I GNIECIE UBRANIA, zgłoszenie, przyjeżdża serwis BEKO (oficjalny), gdzie Pan stwierdza że nowe pralki tak mają i wszystkie brudzą bo są EKOLOGICZNE i dlatego piorą w mniejszej ilości wody
@robertx: po 14, odpowiedz dostalem po 13 dniach, ze nie zwroca mi pieniedzy i chca naprawiac sprzet (nie dzialalo ladowanie w sluchawkach) teraz zadnej informacji. Naprawa polega na wymianie modulu ladowania, jakies 30 minut roboty w serwisie, nie wierze w to, ze nie da sie z tym nic zrobic. Sluchawki wyslane na reklamacje 7 stycznia....
@darek-jg: nie, gdyż dostałem taką wiadomość a po niej nic więcej

"Dzień dobry.

W nawiązaniu do reklamacji przedstawiam stanowisko Sprzedawcy w przedmiotowej sprawie.

W chwili obecnej czekamy na dostarczenie ekspertyzy technicznej, która zostanie wykonana przez profesjonalny serwis.

Jeśli zgłaszana wada zostanie potwierdzona i nie wynika z nieprawidłowej eksploatacji, zaproponujemy bezpłatną naprawę urządzenia w przypadku, gdy serwis potwierdzi taką możliwość.

Oznacza to, że Sprzedawca nie uwzględnienia wniesionego żądania.

Zapewniam, że dołożę wszelkich
@Miszcz_Joda: może

Sprzedawca musi wymienić towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie (nie ma tu określonego terminu) i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta. Jeśli tego nie czyni, konsument może wyznaczyć mu czas na spełnienie żądania. W przypadku dalszej bezczynności przedsiębiorcy i upływu wyznaczonego terminu klientowi wolno odstąpić od umowy lub żądać obniżenia ceny.


https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
jak masz czas to można też podejść do miejskiego rzecznika konsumentów, też ich może trochę nacisnąć
@Notakaprawda: zakladalem, ze sklep stanie na wysokości zadania i wymieni mi na nowy ezgemplarz, gdyz sluchawki mialy nie caly miesiac, wiec wada ewidetnie byla od poczatku a pojawila sie podczas pierwszego ladowania. Dlatego tez zlozylem rekojmie. Teraz juz skladalbym normalnie na gwarancji u producenta (czlowiek uczy sie na bledach)
@Notakaprawda: po moim mailu nagle stwierdzili, ze sluchawki sa juz naprawione i przygotowuja do wyslania ¯\_(ツ)_/¯ tak nagle, akurat po moim mailu, pomine fakt.... ze powinienem wyrazic zgode na naprawe sluchawek :) nigdzie pisemnie jej nie wyrazilem :) ostatni raz kupuje drozszy sprzet w tej sieci.
@Miszcz_Joda: U mnie już 12 dni i zapowiada się jeszcze z tydzień... w tym tydzień czekania aż łaskawie wyślą kuriera po odbiór, po moim telefonie. Ostatni raz coś kupuje w tym sklepie. NA infolini nic nie wiedza. Dla porównania w Xkom wymiana na inny sprzęt z tytułu rękojmi to niecałe 5 dni wliczając odesłanie i wysyłkę nowego towaru.
@chosenon3: ja kuriera mialem na nastepny dzien od nich. Pisz do nich maile, bo beda czekali do konca jak u mnie. Ciekawe kiedy mi wysla sprzet bo wywyslaja od czwartku :D Tak jak mowisz, ja tez juz ostatni raz kupuje cos drozszego tam. w RTV Euro AGD jak reklamowalem z tytuu rekojmi sprzet to w ciagu tygodnia mialem zalatwiona sprawe.
@Miszcz_Joda: Dziś napisali, że monitor musi tracić do PROFESJONALNEGO serwisu, w celu weryfikacji, czy to przypadkiem nie z mojej winy wyskoczyły martwe piksele na matrycy... Szkoda strzępić ryja, cytując klasyka.
@chosenon3 tak, oni tak robią, ja im tysiąc dowodów wysłałem, ze słuchawki były od nowości uszkodzone, a i tak wyslali do professionalnego serwisu. Popędzaj ich później tez, bo gdyby nie moj mail serwis nie wziąłby się za naprawę... A słuchawek nadal bym nie miał.