Wpis z mikrobloga

Halo mireczki kochane:
Gram pierwszy raz od 4 lat (od początku bo gwint mocno) i mam takie pytanie a raczej dwa pytania i proszę o pomoc wyjadaczy wiedzmina3
1. Której szkoły pancerz będzie najlepszy dla Gerwazego co smaruje miecze i wali setkę przed walka ? Petardami ciskam mało bo są jakieś cwelowskie (a mam już ulepszone albo wyśmienite)
2. Macie jakiś poradnik jak ułożyć deck fajny z krolest północy ? Bo w sumie już na skeige jestem (21 lvl here) i zrobiłem tam wszystkich graczy Gwinta i teraz czekają mnie te zawody w Novigradzks a nie wiem czy taki deck z samymi legendarnymi ostatecznie jest lepszy od np: full maszyn :D z góry dzięki
#wiedzmin #wiedzmin3 #gry
  • 9
  • Odpowiedz
@NathirMajster: 1. Niedziwedzia ma jakieś bonusy do zatrucia. Potem możesz Mantikorę
2. wszystkie karty szpiegów i manekiny potrzebujesz. Wywal wszystkie z drugiej linii. Karty pogody bierzesz słońce i wiatr. Foltesta tego co podwaja trzecią linię. Grasz tak, że starsz się żeby przeciwnik wypsztykał się z kart. Potem rzucasz manekiny za jego szpiegów i pasujesz
  • Odpowiedz
Najlepsze pancerze albo kupiłam albo znalazłam, były lepsze od ulepszonych kocich do końca gry.


@arinkao: niemożliwe. Wiedźmińskie dodają również oprócz samego pancerza też bonusy do umiejętności. Taki wyśmienity kota plus czerwone drzewko umiejętności to każde uderzenie w przeciwnika = krytyk 50% szansy na krwawienie itd. Większych obrażeń nie da się zadawać
  • Odpowiedz
@NathirMajster:

1. Pod alchemię to tylko Mantikora, ale dostępna bardzo bardzo późno, więc w tej chwili to już bardziej zależy czy grasz defensywnie, czy ofensywnie. Jak defensywnie to niedźwiedź, jak ofensywnie to kot, a jak uniwersalnie to wilk. Tylko wilk też późno dostępny będzie.
Jeżeli zamierzasz grać znakami to może gryf by ci podpasował, ale moim zdaniem ten pancerz wygląda jak żul zawinięty w obsrane onuce pod monopolowym.

2. Po
  • Odpowiedz