Wpis z mikrobloga

Returning cz. 2

Wersja którą ogrywałem: ReBalance V2.1 + Patch 1.3.1

Z modem działają Uniony bez problemu. Mamy przyspieszajkę, quickloota i quicksave + paski, kategorie itd. Co kto tam chce. Jakby kto chciał zagrać to podrzucę swoje INI gdzie mam wszystko poustawiane. Mogę podrzucić nawet moda w wersji zdekompilowanej, jeśli ktoś jest na tyle odważny by się w tym babrać. Kto wie, może kiedyś się doczekamy patcha do niego xD

Jednak zdecydowałem się na Maga Wody zamiast nekrusa. Początek gry zgodnie z oczekiwaniami koszmarnie trudny. Nawet przerósł nieco moje oczekiwania, bo przemiany nie są aż tak efektywne jak myślałem początkowo. No ale pomogły mocno, zwoje też. Trochę tego tałatajstwa wyciąłem lagą, śmiesznie to trochę wyglądało bo z pancerzem nowicjusza wody też nie dostawałem już takich p--d na klatę i wilk mnie bił po 5, ja jego też. I tak gilgotaliśmy się po 5 dmg. Parę walk z NPC musiałem odbębnić na takiej zasadzie, a że mają oni 450 HP to trzeba było prawie 100 razy im lutnąć lagą w łeb by wreszcie padli pokotem. Generalnie ten początek to straszliwe 'marnotrawstwo' expa i golda bo dużo potworów mi albo pozabijali NPCe (0 exp) albo wybiłem na przemianie (50% exp). Złota w c--j wydałem na zwoje żeby jakoś wycinać bandytów bo ci akurat bardzo dużo expa warci i szkoda lootu potem jak by się ciało miało zdespawnić. Wieżę Dextera wyjaśniłem jednym deszczem ognia, samego Dexia trzeba było dobić dwoma kulami ognia.

Teraz ciężka część ścieżki maga wody czyli WBIJANIE INTELIGENCJI

By zostać wyświęconym na pełnoprawnego Maga potrzeba 40 punktów w tymże atrybucie. Grę zaczynamy z pięcioma więc należy wbić ich aż 35. +1 IQ zdobywamy za każdą przeczytaną księgę tudzież przepis, za każdy przeczytany pulpit (unikalny) oraz za każdą nową umiejętność. Mikstrua z głów polnych pełzaczy daje +3 i wymaga 10 tych głów. No ale będąc jedynie nędznym nowicjuszem i tak tych pełzaczy nie damy rady zabić, ni c---a. Trochę nam pomoże Jack Aligator, udało się uzbierać na 1 miksa. Generalnie na ten etap wydałem chyba z 10 tysięcy golda (na księgi i uczenie się receptur alchemicznych oraz um. myśliwskich), trochę też pomyszkowałem po mieście i poczytałem pulpity wszystkie jakie były.

Ufff jest 41. Idziemy do Saturasa. Dostajemy kostur (do wyboru 1H albo 2H) oraz lekką szatę maga wody. Szata wymaga 100 MP więc trzeba dobić tej many trochę z biżuterii. Handlarze mają amu +10 i pierek +5, pierek +10 leży przy zębaczach koło myśliwego przy Khorinis. Ale szata sama w sobie podbija manę. Obecnie będąc leszczem pierwszego kręgu mam już 130 MP a jeszcze kapelusza maga nie zdobyłem, on ponoć daje +50. Stworzyłem swoją pierwszą runkę - mała błyskawica, obrażenia od magii 45 koszt many 10. W rzeczywistości lutuję nią za około 100 bo obrażenia od magii są zwiększane przez nasze IQ. Wilka 100 HP mam na strzał, dzika 200 HP mam na dwa strzały i jeden hit z kostura. Wreszcie mogę komfortowo wyczyścić Khorinis z co słabszych potworów (generalnie wszystko do zębacza włącznie czyli jakieś 97% populacji wyspy w II rozdziale). Nawet wargi schodzą na 4 hity więc git.

Kostur też jest zajebisty bo ma ok. 10% szansy na zamrożenie oponenta (działa dokładnie jak rzucenie w niego czarem bryła lodu) i dmg skaluje się z naszym IQ, nie trzeba więc dobijać siły by walić przyzwoity DMG w zwarciu. Jedyne co będę musiał wbić to obycie z bronią, bo z 8% w jednoręce niestety większość ciosów bije kilka pkt obrażeń, tylko jeden na ileś tam lutuje za 100. No ale jak już wykokszę na to 60% i resztę z bonusów to b--ń ta będzie bardzo dobrym sposobem na oszczędzanie many w celu czyszczenia co słabszych potworów (albo pojedynczych silnych dzięki zamrożeniu). Taka rada, na tym etapie kupujcie miksy na manę u handlarzy, szkoda marnować rdesty na tworzenie własnych. Na tej wersji Returninga z rdestów tworzymy stałe poty na HP. 1 rdest + 1 korzeń to miksa 10 HP. W rozdziale trzecim Vatras nauczy nas pasywnej regenki many i zapotrzebowanie na mikstury many nam przez to spadnie o jakieś 90%.

Na razie tyle, czyszczę resztę Kho, uczę się kręgu II i nowej runy (ta ma około 100 bazowego dmg) i zabieram się za czystkę w Jarkendarze -> GD. Już na tym 14 poziomie z runą 1 kręgu gra się bardzo przyjemnie, trud i znój pierwszych 8 godzin jest ładnie wynagradzany.

#returning #gothic #mody #retarding
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach