Aktywne Wpisy
bolsonn +571
Czaicie? Przyleciała do Polski żeby chodzić po górach z jakimś kolejnym Chadem xddd #lewandowska #lewandowski #p0lka
jonasz68 +208
Ludzie są zdziwieni, że prawie 3/4 polskich mężczyzn w wieku 18-29 lat w razie wojny nie chciałaby iść na front.
Żeby iść na wojnę, ryzykować wszystkim co się posiada - zdrowiem i życiem, godzić się z dużym prawdopobieństwem śmierci (z armi ukraińskiej w dni wybuchu wojny zostało 12% żołnieży) lub ciężkim kalectwem i późniejszą niezdolnością do samodzielnej egzystencji trzeba mieć cel, rzeczy które chcemy ocalić przed najeźdźcą np.
- własne mieszkanie lub
Żeby iść na wojnę, ryzykować wszystkim co się posiada - zdrowiem i życiem, godzić się z dużym prawdopobieństwem śmierci (z armi ukraińskiej w dni wybuchu wojny zostało 12% żołnieży) lub ciężkim kalectwem i późniejszą niezdolnością do samodzielnej egzystencji trzeba mieć cel, rzeczy które chcemy ocalić przed najeźdźcą np.
- własne mieszkanie lub
Mirki, dostałem od mojego stałego klienta pytanie, czy podjąłbym się dodatkowej roboty, poza naszym kontraktem, w postaci przeniesienia sklepu z RedCart do Shopera. Około 10 tysięcy produktów, kategorie, podłączenie do metod płatności, spięcie z Baselinkerem, z systemami fakturującymi, systemami mailingowymi (freshmail) i tak dalej. Mam być single point of contact dla Shopera w trakcie migracji, podejmować decyzje dotyczące migracji i tym podobne. Generalnie, mówiąc korpomową - project management.
Zadanie trudne nie jest, ale mocno czasochłonne i angażujące. Dodatkowy problem to wycena - nigdy nie robiłem takich rzeczy (w sensie, nie rozliczałem się za takie roboty ekstra), zawsze jak współpracowałem z firmami, to wchodziłem tylko we współpracę long term - bez jednorazowych strzałów, bo średnio mi się to opłacało. Ile za taką robotę byście wzięli biorąc pod uwagę fakt, że dla tych ludzi pracuję już 8 lat, pod względem IT wprowadziłem firmę w XXI wiek, bo jak do nich przychodziłem, to cały czas pracowali na analogowej centrali telefonicznej i łączu ADSL 8Mbit od Orange... Nie chcę z nich zdzierać, bo to nie jest korpo tylko rodzinna firma zatrudniająca 6 osób plus ja, ale nie chcę też im tego robić za darmo tylko dlatego, że się znamy. Centralna Polska, duże miasto. Propozycje rzucajcie z uwzględnieniem tego, że jestem VATowcem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Będę wdzięczny za każdą sugestię. Gdzieś w sieci wyczytałem, że stworzenie sklepu na Preście czy innym Magento to około 5-8 tysięcy netto (co wydaje mi się coś mało)... Ja myślałem o 4 tysiącach? Cały proces migracji pewnie zajmie ze 2 miesiące, więc to raczej uczciwa stawka za tzw. side joba? Nie są moim podstawowym źródłem dochodów, więc mogę trochę elastyczniej podejść do stawek rynkowych.
@jakis_login: baselinker nie zrobi ci tego w godzine? jeśli nie, to zmapowanie dwoch systemow i import-export przez API nie brzmi kosmicznie angazujaco.
Podsumowujac: skasuj 4k i zlec to komus, kto sie zna za 1k.
win-win