Wpis z mikrobloga

Hej Mirki, jakie są teraz stawki robót #hydraulika we #wroclaw?
Wrzuciłem na needhelp (w castoramie doradzili) ogłoszenie o poniższej treści:

Potrzebuję osoby do usunięcia starej muszli i zamontowania nowej (wolnostojąca) i przy okazji naprawy paru drobiazgów (cieknący kran, wolno schodząca woda z umywalki). Najchętniej 20.01, ewentualnie później - nie wcześniej.

i póki co dostałem 2 odpowiedzi - obie z podaną kwotą 556 zł. Nie ukrywam, nie znam się - jednak wydaje mi się że to trochę drogo.
  • 23
@Murasame: drobiazgi wymieniłem - kran cieknie i woda powoli schodzi ( ͡° ͜ʖ ͡°) akurat to chyba bym potrafił ogarnąć sam, ale skoro już chcę zawołać hydraulika, to niech to też zrobi fachowiec.
(cieknący kran, wolno schodząca woda z umywalki)


@Dyszaa: Ale serio ne ogarniesz sam? Czy po prostu brak czasu?
Jeżeli te 2-3h twojego czasu są więcej warte niz te 556zł to zamów usługę.

Nie musiałem korzystać ale kiedyś za wymianę muszli około 100-120zł się płaciło, plus dojazd.
czyli jakiś dzień roboty


@pwone: Modlić nad tymi muszlami byś się chciał? Bez żadnych komplikacji 2h max.

@Dyszaa: Jak nie masz dwóch lewych rąk, to wszystkie te rzeczy powinieneś być w stanie sam ogarnąć. Muszla to pewnie kwestia dwóch śrub i podłączenia węża od wody, cieknący kran to wymiana głowicy, a wolno schodząca woda to dwie (dla pewności) saszetki kreta w płynie.
@Franzowaty: właśnie też spodziewałem się kwoty rzędu 150-200 zł

@SamiecAlfa_official: @Franzowaty:
kreta używam w proszku i nie pomógł, tu jest kwestia rozebrania syfonu - a zwyczajnie nie wiem jakie uszczelki kupić, więc to jest rozebranie, wyprawa do sklepu, złożenie
co do muszli - skoro teść, emerytowany budowlaniec, kazał mi szukać fachowca, to tym bardziej sam nie będę w to pchał łap
zresztą, nie mam w domu nawet dobrej żabki
@SamiecAlfa_official A potem płacz, że stracił na to 8 godzin plus różowa #!$%@?, że pol łazienki #!$%@?. Bo o czymś nie wiedział.