Wpis z mikrobloga

Customer service w UK jest tak dobry, że uwielbiam składać reklamacje.

Jakiś czas temu pisałem o wiertarce z Amazonu, którą dostałem 3 razy:

TL;DR:
-kurier #!$%@?ł paczkę - wysłana drugi raz
-otrzymałem wiertarkę, #!$%@?ło się sprzęgło
-dostałem nową w ramach gwarancji
-w nowej zaczęły dymić szczotki
-przysłali mi nową
-nie musiałem odsyłać starej bo 'ryzyko pożaru' (pierdu-pierdu)

Dzisiaj druga historia.

Różowa pracuje głównie z domu i stwierdziła że trochę jest jej niewygodnie siedzieć na moim starym fotelu gamingowym i jakoś tak wyszło, że w ramach prezentu pod choinkę kupiłem jej nowy fotel do komputera. Przyszedł, złożyłem - i po paru dniach okazało się, że mechanizm blokowania oparcia przestał działać.

Szybki mail do sprzedawcy (AOSOM), "panie - ratruj, nie bangla", wysłany filmik - i nowe krzesło przyszło przedwczoraj. Proponowałem żeby wysłali jedynie sam niedziałający mechanizm ale chyba nie mieli takiej opcji.

Koniec-końców różowa zadowolona.

Zabrałem do swojego biura stary fotel z myślą, że najwyżej nawiercę dwa otwory i zablokuję mechanizm na 2xM4 i będzie banglać....okazało się, że chińczyk w dalekiej Azji nie wkręcił poprawnie jednej śruby i naprawa zajęła 20 sekund....czyli mam teraz dwa sprawne krzesła. Tak się uhahałem, że wziąłem się za wspomnianą wyżej niedziałającą wiertarkę, do której silnik przyszedł przed świętami. Mam teraz bonusowy fotel i bonusową wiertarkę GSR 1080-2-LI z kompletem baterii :)

Pic related.

#uk #obslugaklienta #naprawa
Pobierz Wujek_Fester - Customer service w UK jest tak dobry, że uwielbiam składać reklamacje....
źródło: comment_1642206032uHqPn9tn3LoGYULSEWGkQm.jpg
  • 7
Customer service w UK jest tak dobry, że uwielbiam składać reklamacje.


@Wujek_Fester: rowniez polecam - jak sie cos zepsuje to nie ma problemu z wymiana. a w polsce jak w lesie - trzeba czekac dwa tygodnie zeby rozpatrzyli reklamacje ( tak mialem w ccc, reklamacja butow trwala prawie miesiac).