Customer service w UK jest tak dobry, że uwielbiam składać reklamacje.
Jakiś czas temu pisałem o wiertarce z Amazonu, którą dostałem 3 razy:
TL;DR: -kurier #!$%@?ł paczkę - wysłana drugi raz -otrzymałem wiertarkę, #!$%@?ło się sprzęgło -dostałem nową w ramach gwarancji -w nowej zaczęły dymić szczotki -przysłali mi nową -nie musiałem odsyłać starej bo 'ryzyko pożaru' (pierdu-pierdu)
Dzisiaj druga historia.
Różowa pracuje głównie z domu i stwierdziła że trochę jest jej niewygodnie siedzieć na moim starym fotelu gamingowym i jakoś tak wyszło, że w ramach prezentu pod choinkę kupiłem jej nowy fotel do komputera. Przyszedł, złożyłem - i po paru dniach okazało się, że mechanizm blokowania oparcia przestał działać.
Szybki mail do sprzedawcy (AOSOM), "panie - ratruj, nie bangla", wysłany filmik - i nowe krzesło przyszło przedwczoraj. Proponowałem żeby wysłali jedynie sam niedziałający mechanizm ale chyba nie mieli takiej opcji.
Koniec-końców różowa zadowolona.
Zabrałem do swojego biura stary fotel z myślą, że najwyżej nawiercę dwa otwory i zablokuję mechanizm na 2xM4 i będzie banglać....okazało się, że chińczyk w dalekiej Azji nie wkręcił poprawnie jednej śruby i naprawa zajęła 20 sekund....czyli mam teraz dwa sprawne krzesła. Tak się uhahałem, że wziąłem się za wspomnianą wyżej niedziałającą wiertarkę, do której silnik przyszedł przed świętami. Mam teraz bonusowy fotel i bonusową wiertarkę GSR 1080-2-LI z kompletem baterii :)
Customer service w UK jest tak dobry, że uwielbiam składać reklamacje.
@Wujek_Fester: rowniez polecam - jak sie cos zepsuje to nie ma problemu z wymiana. a w polsce jak w lesie - trzeba czekac dwa tygodnie zeby rozpatrzyli reklamacje ( tak mialem w ccc, reklamacja butow trwala prawie miesiac).
@Voltix: amazon wszytsko łatwo wymienia bo po prostu kasuje za to sprzedawcę, a jak masz rzeczy w FBA to po prostu będziesz miał sztuk jedną mniej w magazynie. A jak Ci się sprzedawco nie podoba to won.
Jakiś czas temu pisałem o wiertarce z Amazonu, którą dostałem 3 razy:
TL;DR:
-kurier #!$%@?ł paczkę - wysłana drugi raz
-otrzymałem wiertarkę, #!$%@?ło się sprzęgło
-dostałem nową w ramach gwarancji
-w nowej zaczęły dymić szczotki
-przysłali mi nową
-nie musiałem odsyłać starej bo 'ryzyko pożaru' (pierdu-pierdu)
Dzisiaj druga historia.
Różowa pracuje głównie z domu i stwierdziła że trochę jest jej niewygodnie siedzieć na moim starym fotelu gamingowym i jakoś tak wyszło, że w ramach prezentu pod choinkę kupiłem jej nowy fotel do komputera. Przyszedł, złożyłem - i po paru dniach okazało się, że mechanizm blokowania oparcia przestał działać.
Szybki mail do sprzedawcy (AOSOM), "panie - ratruj, nie bangla", wysłany filmik - i nowe krzesło przyszło przedwczoraj. Proponowałem żeby wysłali jedynie sam niedziałający mechanizm ale chyba nie mieli takiej opcji.
Koniec-końców różowa zadowolona.
Zabrałem do swojego biura stary fotel z myślą, że najwyżej nawiercę dwa otwory i zablokuję mechanizm na 2xM4 i będzie banglać....okazało się, że chińczyk w dalekiej Azji nie wkręcił poprawnie jednej śruby i naprawa zajęła 20 sekund....czyli mam teraz dwa sprawne krzesła. Tak się uhahałem, że wziąłem się za wspomnianą wyżej niedziałającą wiertarkę, do której silnik przyszedł przed świętami. Mam teraz bonusowy fotel i bonusową wiertarkę GSR 1080-2-LI z kompletem baterii :)
Pic related.
#uk #obslugaklienta #naprawa
@Wujek_Fester: rowniez polecam - jak sie cos zepsuje to nie ma problemu z wymiana. a w polsce jak w lesie - trzeba czekac dwa tygodnie zeby rozpatrzyli reklamacje ( tak mialem w ccc, reklamacja butow trwala prawie miesiac).