Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
mój stosunek do szczepień/koronawirusa jest neutralny. Ani mnie to ziębi ani parzy. Mogę się szczepić mogę też się nie szczepić. Szczepiłem się kilka miesięcy temu Johnsonem i dowiedziałem się właśnie, że skrócono ważność certyfikatów. Sądzicie, że warto szczepić się dla samego certyfikatu? Daje on jakieś realne korzyści? Bo przez te kilka miesięcy nie doświadczyłem żadnych plusów tego, że się zaszczepiłem poza możliwością udziału w loterii szczepionkowej, w której zresztą też nic nie wygrałem. Pytanie nie dotyczy korzyści medycznych, bo one mnie zbytnio nie interesują. Chodzi bardziej o korzyści w stylu "żeby państwo się ode mnie odwaliło".
Jakby co to mam 22 lata, studiuję, pracuję i planuję podróżować po Europie Zachodniej w wakacje.
#szczepienia #koronawirus #totalitaryzm

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #61d8c7b138d544000b245c36
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę
  • 11
OP: >To szczepiłeś się tylko po to żeby państwo się odwaliło? Normalny ty jesteś?
@selectGwiazdkaFromTabelka: Si, tak jak większość moich rówieśników, którzy nie boją się wirusa, ale chcą normalnie żyć, imprezować itd.

to jest oczywisty troll, prawda?

@redemptor : tak, tak, troll i do tego szur antyszczep:) Ciężko uwierzyć, że nie każdy się jara wirusami i chorobami tylko dlatego, że Pan w Garniturze z telewizji o tym mówi?

Najlepszy bait
Si, tak jak większość moich rówieśników, którzy nie boją się wirusa, ale chcą normalnie żyć, imprezować itd.