Aktywne Wpisy
MakaronowyStwor +64
-Kończ jednej z najcięższych studiów jakie istnieją
-3.5 roku inż. zamiast 3 lat licencjatu
-jak coś nie pójdzie jesteś kupe lat w plecy
A na koniec....
ZAROBISZ GÓWNO.
Just inżynier thinks
#takaprawda #pracbaza #inzynieria #studbaza
-3.5 roku inż. zamiast 3 lat licencjatu
-jak coś nie pójdzie jesteś kupe lat w plecy
A na koniec....
ZAROBISZ GÓWNO.
Just inżynier thinks
#takaprawda #pracbaza #inzynieria #studbaza
Phallusimpudicus +480
Te pajace zamiast przypomnieć, że zgodnie z umową klient jeszcze ma prawo do zwrotu sprzętu i po prostu zachęcić go do rozstania z minimum kultury biznesowej to agresywnie nękają o zapłatę różnymi kanałami z wydzwanianiem włącznie. Oczywiście o samym zwrocie nie wspomną słowem. Czyli chcą wyłudzić karę umowną w zamian za elektro-złom. U nas zaczęli wydzwaniać, słać SMS, emaile i nawet pisma papierowe od razu, dosłownie po wygaśnięciu umowy lub po owych 14 dniach. Dopiero potem się zorientowaliśmy, że owszem przeoczyliśmy obowiązek zwrotu... ale wciąż do niego mieliśmy prawo a kara umowna musi być wtedy zredukowana o 70%.
Dla mnie to klasyczne działanie na szkodę klienta.
#vectrasa #vectra #dostawcainternetu #dostawcyinternetu #internet #provident
Informacje o konieczności zwrotu sprzętu dostałeś podczas składania rezygnacji oraz przypomnienie po wejściu w życie rezygnacji. Do każdej sytuacji zawsze można podejść tez indywidualnie :)
Bądźmy poważni, przecież to szczeniacka wymówka. Ja to widzę jako wyłudzanie kasy za elektro-szrot. Jak się uda to korzyść dla firmy. Jeśli nie to zrzucanie, że klient sam może znaleźć swoje prawa w umowie.
Klient też sam ma się odnękać po kilkudziesięciu mailach, telefonach i SMS-ach, gdy zwróci sprzęt już po nękaniu, do czego ma prawo? Dla mnie