Wpis z mikrobloga

Auto z jaką skrzynią będzie łatwiej sprzedać z mniejsza stratą na cenie za parę lat? Manual czy Automat DCT? Biorę nowe z salonu.
Zaznaczam, że interesuje mnie tylko kwestia odsprzedaży, aspekty użytkowe całkowicie pomijam, bo jeżdżę od paru lat na zmianę MT/AT i nie jest to dla mnie zbyt istotna różnica - całkiem szczerze.

#samochody #motoryzacja #kia #xceed #ceed #pytanie #kiciochpyta
szau - Auto z jaką skrzynią będzie łatwiej sprzedać z mniejsza stratą na cenie za par...

źródło: comment_1641340949f8ymLX6BywFdKz2YEl8ndR.jpg

Pobierz

Jakie auto łatwiej sprzedać z mniejsza stratą po paru latach używania?

  • Manual 23.7% (22)
  • Automat DCT 76.3% (71)

Oddanych głosów: 93

  • 13
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@szau: Myślenie o odsprzedaży już przy zakupie nowego? Po co sobie bierzesz to na banię zamiast się cieszyć nowym pojazdem? Wyluzuj. I bierz automat, przecież nie będziesz sam zmieniał biegów jak jakieś zwierzę.
  • Odpowiedz
@szau: Automat, ale… zależy jak wyglada jego serwis i trwałość po 5-10 latach?
Takie dsg, w niektorych wersjach potrzebuje kilku tysi nakładu w kilkuletnim aucie. Znajomy świadomie wybrał kilka lat temu superba z manualem, bo przy jego przebiegach rzędu 50kkm rocznie dsg wymagałoby wymian sprzęgieł i poważnego serwisu pp 2 latach.
Ja na to patrze kupując używane auto. Wole automat, ale hidrokinetyk będzie łatwiejszy w obsłudze niż np dsg, plus nie
  • Odpowiedz
@wbrewprawdzie: @xionze:
Podchodzę do samochodu trochę inaczej. Zakup nowego to przykra konieczność, więc kalkuluje po prostu na czym stracę mniej.

Co do użytkowania, to tak jak pisałem - nie jest to dla mnie żadna różnica. Jeżdżę tym i tym i szczerze to automat trochę mnie nudzi i rozleniwia podczas jazdy ale doceniam to, że mam wolną rękę chociaż nie jest to dla mnie istotne. Lubię manual i lubię automat.
  • Odpowiedz