Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Cześć! :) Nowy rok, więc czas na pewne życiowe zmiany, ale sam nie wiem czy to ma sens - dlatego proszę o pomoc! :)

Obecnie pracuję od kilku lat w korporacji na stanowisku kierowniczym (stała, stabilna praca, ale już bez możliwości rozwoju). W CV wygląda to fajnie, bo zaczynałem od najniższego stanowiska. W zależności od miesiąca zarabiam od 3500 do 5500 (najczęściej 4300zł/mc). No i również rozwijam swój prywatny biznes, który pochłania bardzo dużo mojego czasu szczególnie w okresie letnim, który na dzień dzisiejszy przyniesie mi minimum 5500zł dochodu na rękę miesięcznie w skali roku (po odjęciu 30% kosztów od przychodu, więc zawyżyłem te koszty dla bezpieczeństwa) pracując przez około 8 miesięcy w roku. Pozostałe 4 miesiące mógłbym totalnie nie robić nic. Aktualnie jestem na etapie rozwijania tej firmy. Myślę, że w ciągu roku/dwóch można spokojnie tę kwotę podwoić przy większej ilości zleceń w tej branży. Praca w korporacji zaczyna mnie męczyć - sztuczne uprzejmości, tabelki, excele, spowiadanie się ze wszystkiego itp. Czuję się troszkę jak w klatce i że marnuję czas, bo nie starcza mi go na rozwój mojej działaności.

Świat byłby idealny gdybym mógł zajmować się tymi dwiema pracami na codzień, ale krótko mówiąc chcę żyć i coś z tego życia mieć, a nie tylko zapierdzielać i tracić swój młody wiek na kołchoz. Jednocześnie boję się składać wypowiedzenie, bo posadka ciepła i dla mnie prosta - po prostu bezpieczna. Własna działalność jest jednocześnie moją pasą i hobby, sprawia mi to wiele radości, a klienci są bardzo zadowoleni.

No i teraz największy dylemat co robić... :( Z jednej strony szkoda zostawiać to korpo i ciepłą posadkę, w której w sumie nie muszę robić bardzo dużo, ale z drugiej strony wiem, że brakuje mi czasu i chęci po pracy, aby rozwijać tę swoją działalność, która finalnie może przynieść mi fajne pieniądze robiąc to co bardzo lubię.