Wpis z mikrobloga

Znacie jakieś sposoby żeby krewetki RC się nie rozmnażały? Wrzuciłem 10 i zrobiło się ich z 400(w 96litrach) mam wrażenie że dużo srają i zanieczyszczają mocno akwa. Nie mam pomysłu jak je zlikwidować, chyba że zabić wolalbym nie. Jednak jak zostawię kilka to pewnie znowu się szybko rozmnożą... Jak ograniczyłem im jedzenie to zaczęły zjadać mocno rośliny..
#akwarystyka
  • 19
via Android
  • 0
@Taurus85

@szczapa: krewetki zjadają Ci rośliny? zdrowe rośliny? niesamowite rzeczy opowiadasz.


Zaczęły to robić w momencie, jak chciałem pogorszyć dla nich warunki. Mocno ograniczyłem pokarm, żeby przestały się mnożyć. Wchodzi na młody cały liść, który po kilku godzinach jest w dziury. Wygląda to zupełnie tak samo jak jedzą na przykład liście szpinaku. Czy roślina jest zdrowa, ciężko odpowiedzieć bo nie znam się jakoś niesamowicie. Wygląda zdrowo, ale szybko rośnie. Co dwa
@szczapa: nigdy nie spotkałem się z twierdzeniem, aby krewetki zjadały zdrowe rośliny, mam kilkanaście zbiorników z krewetkami, oglądam i słucham profesjonalistów hodujących krewetki, i absolutnie każdy twierdzi, że krewetki nie ruszają roślin. Dobrze mówisz o szpinaku, sam karmię swoje liśćmi pokrzywy, szpinaku, jarmużu, ketapangu, i jeśli ich nie namoczę we wrzątku, to krewetki będą miały duży problem aby się do nich dobrać, więc sądzę jednak, że te dziury w roślinach to
via Android
  • 0
@Taurus85 razbora karlowata to miały być razbory brigitae(które bardzo mi się podobają) i jako takie je kupiłem, bardzo się zdziwiłem, że zamiast się wybarwić, dostały kropkę przy ogonie. (tak się kończy jak nowicjusz bierze się za kupno ryb) Jedyna z nich frajda ze jednak większość czasu pływają w ławicy. Te pielegniczki które podałeś nie będą ich atakować?