Wpis z mikrobloga

O nie. Tylko nie technologia. Rozumiem, że wolisz papierowe paszporty?


@Ordo_Publius: Obecnie studiuję m.in. algorytmy sztucznej inteligencji na jednej z lepszych uczelni w kraju, o czym ty do mnie piszesz? xd

Nie potraficie żyć w społeczeństwie. Nie potraficie pojąć, że ponosicie odpowiedzialność nie tylko za siebie, ale również za innych.


W dupie mam "odpowiedzialność za innych" i w dupie mam "życie w społeczeństwie" - żyję dla siebie, a nie dla motłochu.
@omogl1n: Jaki damage control, polskie uczelnie są gównowarte, szczególnie jeśli chodzi o działy nowych technologii. Na etatach zostają tylko nieudacznicy którzy nie potrafią odnaleźć się na rynku pracy w gospodarce i potem przekazują swoją marną wiedze na takich orłów jak Ty.

Zapytaj prowadzących ile maja patentów a potem porównamy z moimi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Leniek: No nie do końca - problem nie leży w uczelniach, ale w fakcie, że Polska jest po prostu nieco zacofanym technologicznie państwem w porównaniu do zachodu. Sama przekazywana wiedza nie jest wcale gorszej jakości - problemy biorą się z mniejszej ilości gorszej jakości praktyk + "januszowości" prowadzących + braku nacisków na rozwój ( co wynika też niestety m.in. z pozauczelnianych czynników ) itp.
Do pewnego stopnia mógłbym się zgodzić.
@omogl1n:

O czym ty bredzisz? Zaciskają TOBIE pętle na szyi degradując TWOJE prawa do poziomu kodu w telefonie, który traci ważność po 9 miesiącach, a piszesz coś o jakichś "szurach" XD

Obrazek jest o tym, kto jakie działania podejmuje. Na wykopie ludzie o prawicowych poglądach mają najwięcej do powiedzenia o władzy, ale gdy ktoś protestuje to obrzucą go gównem, tak jak tutaj. xD
BO PROTESTUJĄ W INNEJ SPRAWIE NIŻ TRZEBA!!!
Oczywiście
Spisek rządu światowego, c'nie