Wpis z mikrobloga

@Dzieci_z_Choroszczy: czemu miałby to zrobić? Postęp graficzny jest obecny cały czas i to już nie rozwija się skokowo jak kiedyś. Do tego sam silnik to nie jest "grafika" w ogólnym rozumieniu, grafika to geometria, tekstury i światło, no a w tej kwestii nie zmieniło się aż tak dużo.
Każdy by chciał żeby gry były piękne, mało ważyły i płynnie działały na #!$%@? komputerach xD W jaki sposób silnik ma sprawić że
@Dzieci_z_Choroszczy: Grafikę już dawno mamy na bardzo dobrym poziomie. Tylko co z tego, skoro wszystko inne leży i kwiczy, i jest mało przekonujące i immersywne: animacje, zachowanie postaci niezależnych, budowa świata.

Ubisoft jeszcze się stara jakoś z tym wszystkim radzić - ich gry wyglądają naprawdę nieźle. Poza tym, że są w ch** nudne
grafika to geometria, tekstury i światło, no a w tej kwestii nie zmieniło się aż tak dużo.


@einz: Czy nie zmieniło się aż tak dużo to nie wiem. Lumen i Nanite w UE5 to wielki przeskok, który doda dużo do wszystkich gier, zarówno realistycznych jak i stylizowanych.