Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jednym z marzeń mojego życia jest posiadanie nowoczesnego, prefabrykowanego, energooszczędnego, całorocznego #dom o powierzchni około 50 mkw, którym mógłbym podróżować po Europie, zmieniając miejsce pobytu co kilka tygodni lub miesięcy. Dom mógłby być przewożony jak kontener przez wynajętą ciężarówkę albo jak #przyczepa na kołach. Fajnie byłoby w nim zmieścić mały, elektryczny, z czasem autonomiczny #samochod. Poza kwestiami konstrukcji, transportu i gruntów, musiałbym ogarnąć dostęp do zimnej i ciepłej wody, elektryczność, internet, odbiór odpadów i nieczystości, a także formalności (meldunek, ubezpieczenie). Nie mam żadnego doświadczenia w tej dziedzinie i dlatego bardzo prosiłbym Was o konstruktywne komentarze.

Czy coś takiego jest do osiągnięcia z technologicznego punktu widzenia w przeciągu 5 lat, w cenie około 400k złotych? #domy #pytanie #mieszkanie #budownictwo #architektura #budujzwykopem #camping #podroze

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #61b4f1de1a841e000b7dc331
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Przekaż darowiznę
AnonimoweMirkoWyznania - #anonimowemirkowyznania 
Jednym z marzeń mojego życia jest p...

źródło: comment_1639250682cMVSTh0fCDnnK4ZufTkMVE.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
W sensie domek nie stałby w ogrodzie botanicznym. Tam jest dużo miejsca i domków w okolicy.

A w Twoim przypadku myślę, że to nierealne właśnie ze względu na przyłącza elektryczne i sanitarne. Jeśli chcesz zmieniać miejsce co jakiś czas, to musi być kamper na wypasie.
  • Odpowiedz
EleganckiTyran: Elon Musk ma coś takiego.
Co do powierzchni to nieosiągalne, bez kombinacji.
Standardowa Ciężarówka ma naczepe o powierzchni 13,6*2,5M, Maks wysokość 4m całości, bo nie wjedziesz w tunele.