Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Ponieważ część osób mnie kojarzy, piszę z anonimowych.
Zbliżają się ciężkie czasy dla mojej branży. Muszę uciekać do innej. Studiuję Zarządzanie gdzie mam też zajęcia z javy i pythona. Rok temu liznąłem javascripta, cssa i htmla. Postawiłem stronę na Wordpressie i nie mam problemów z aktualizowaniem tej strony lub migracją plików, etc. Na moim miejscu pchalibyście się w testera manualnego, admina lub PMa? Przeglądając ogłoszenia w zasadzie wszędzie jest konieczne doświadczenie, a moje jest bardzo ubogie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#pracait #java #krakow

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #61a61f72596226000a578c0e
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę
AnonimoweMirkoWyznania - #anonimowemirkowyznania 
Ponieważ część osób mnie kojarzy, p...

źródło: comment_1638292536d8x4d9trRhgwuPLgSaEWsE.jpg

Pobierz
  • 15
Doradziłbym ci.. idź kolego na kurs CCNA, sieci są stosunkowo proste i pieniądze się zgadzają. Nie musisz od razu celować w korpo typu CISCO, możesz zdobyć podstawy w "gówno" robocie, np w szkole, czy udzędzie gminy itp.
OP: @wormik: ofert na junior testera oraz junior PMa jak na lekarstwo. I wymagają doświadczenia. Może lepiej helpdesk?
@sman: tylko, że nie do końca czuję opiekowanie się siecią. Testowanie mi się podoba (miałem okazję widzieć pracę testerów).
@psposki: że niby lepszy byłby bootcamp? :D Nie, dziękuję.

Ten komentarz został dodany przez osobę dodającą wpis (OP)
Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
@AnonimoweMirkoWyznania ciężka sprawa - podstawa to ISTQB, ale ogólnie samego certyfikatu nie poleca się robić na poziomie 0, bo bez kontekstu ( i przykładów z życia) jest trudna do zrozumienia. Na pewno odradzam Bootcampy, moim zdaniem szukaj pracy jako junior i wskazuj na rozmowach, że chcesz się rozwijać w kierunku zarządzania