Wpis z mikrobloga

@magiol: czyli typowy klient ( ͡° ͜ʖ ͡°) lepiej dać formułką że nasi specjalisci pracują nad problemem i sieć powróci najszybciej jak to możliwe niż prawdę bo przynajmniej uspokoi się jego sumienie. Tj. nigdy nie zostawiaj pytania bez odpowiedzi
  • Odpowiedz
@magiol: o kij ci chodzi? Fajnie koleś odpowiedział - konkretnie, nie owija w bawełnę, więc wielki szacun dla niego.

Jedyny hejt to dla techników z Playa może być, bo np. Masz stronę internetową, i twój hostingodawca ma awarię, to co masz powiedzieć klientom jeśli sam uja wiesz?
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@magiol: no i super, przynajmniej wszystko wiadomo, a nie pitolenie, że przyjęliśmy zgłoszenie, badamy sytuację i proszę czekać na informację
  • Odpowiedz
wole działanie w tej sprawie ;)


@magiol: Jak w szkole było czytanie ze zrozumieniem to akurat chorowałeś, tak? Nie ma innej opcji skoro twoim zdaniem "nie wiemy kiedy to ogarną" oznacza, że "nie działają w sprawie naprawienia tego problemu". No chyba że kolega ze wschodu i jeszcze polskawo jazyka nie paminimaju.
  • Odpowiedz
@Thomasx17: To niezłe masz na bani, lepiej napisać prawdę i na luzie, a nie jak np. Play, czyli nie ze jest awaria, a „trwają prace modernizacyjne, aby poprawić jakość sieci” xD
  • Odpowiedz
@magiol: Powiem lepiej, @MobileVikingsPL próbuje załatwić moją sprawę w Playu, a Play nie widzi problemów z tym, że dwa telefony nie wykrywają sieci ¯\_(ツ)_/¯

Wkładam kartę do telefonu - Galaxy A70 czy też Mi 11 Lite - po jakimś czasie trace zasięg który nie wraca przez kilka godzin / dni, a potem magicznie jest!
  • Odpowiedz