Wpis z mikrobloga

Jeżeli mielibyście do wyboru max 2 magie żywiołu, na które byście postawili i dlaczego?
Ja stawiam na magię ziemi jako podstawę. Głównie dla miejskiego portalu, spowolnienie, czarów wzmacniających obronę oraz implozję.
Przy drugiej waham się między powietrzem a wodą, ale stawiam na wodę. Modlitwa, błogosławieństwo, teleport i czary neutralizujące jednak cenię wyżej.
#heroes3 #homm3
  • 5
Magia powietrza


@sbcs: @BulgarskiTaboret: Do tego jest tutaj czar przyśpieszenie który na ekspercie daje to -> Zwiększa szybkość wszystkich sojuszniczych oddziałów o 5, no i czar lot ponieważ masz procentowe prawdopodobieństwo wystąpienia zaklęć w gildiach danych frakcji więc nie zawsze w gildii magów na 5 poziomie dostanie się DD, lot jako alternatywa dla wrót jest tutaj spoko opcją :)
@suseu: faktycznie przyspieszenie jest super w walce. Chyba mnie aż tak nie przekonało początkowo bo najczęściej gram lochami które same w sobie są dość szybkie, a takie błogosławieństwo dla nich jest mega kopem. Więc spowolnienie + taktyka robi mi robotę. A no i ja gram tylko z komputerem. Nie grałem nigdy online :p
Ale teraz sobie myślę że faktycznie, powietrze jest bardziej uniwersalne dla wszystkich zamków. @sbcs @mannoroth