Wpis z mikrobloga

@rothejro: Z kranika powinno normalnie mocnym ciurkiem lecieć.
Wykręć kranik, sprawdź czy od góry nic go nie zatyka, odkręć to czarne coś pod spodem tam jest filtr i wyczyść. Jeżeli to nic nie daje to odkręć te dwie śruby z przodu i przyjrzyj się uszczelce wyjmij ją. Zobacz czy coś tam nie utknęło, prawidłowe otwory powinny być tak duże jak okna w kraniku przez które benzyna przelatuje.
Jeśli uszczelka jest zniszczona
@CptYolo: sitko to małe jest jakby wypaczone, ale po wyjęciu go ni ma zmian.
@mpetrumnigrum: Powyjmowałem wszystkie filterki i bez zmian, a nawet i gorzej.. Myślę, że najlepszym sposobem będzie wymiana kranika jeśli żadne z powyższych metod nie daje rady.
Powyjmowałem wszystkie filterki i bez zmian, a nawet i gorzej.. Myślę, że najlepszym sposobem będzie wymiana kranika jeśli żadne z powyższych metod nie daje rady.


@rothejro: A odkręciłeś te dwie śrubki z przodu? Tam pod spodem jest gruba gumowa uszczelka. Może sparciała i przymknęła okno. To musi być to bo to prostacki wręcz kranik.
@mpetrumnigrum: daj spokój, rozkręciłem i połamałem zabezpieczenie kranika, więc z dwóch kraników zrobię jeden fest. Dzięki za poradę dot sklepu bo na przyszłość jak najbardziej się przyda ;) Dużo będzie pytań odnośnie mzety bo uruchamiam po 10 latach, a benzynki na świecy ni ma, zaś iskra jest. Takie pytanie mi przyszło do głowy, po co tyle sitek w tym kraniku, chyba jedno dolne starczy?
Takie pytanie mi przyszło do głowy, po co tyle sitek w tym kraniku, chyba jedno dolne starczy?


@rothejro: Kiedyś mieli dużo brudniejsze zbiorniki na paliwo. Dzisiaj też będziesz miał problem gdy stacja będzie miała zbiorniki 20 lat i zaciągnie z dna.

Odnośnie gaźnika, rozbierz go to jest dziecinnie proste. Wyczyść porządnie nawet najmniejszy zakamarek i oczywiście dyszę. I zamontuj. Oczywiście zaworek wpuszczający benzynę do gaźnika też rozmontuj i wyczyść.
Nie ma