Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@simplequestion: to jest dziwne, kupujesz najtanszą lekką ścigałkę terenową za 15 000 tych kredytów czy co to jest. Ulepszasz na maska za drugie tyle i możesz ogarnąć na luzie mnóśtwo wyścigów, nie tylko terenowych. Jak się rozpędzisz i po prostu jedziesz prosto to combo na 150 000 punktów bez wielkiego trudu
..
@RwandyjskiFront: No właśnie ze ja nie grałem nigdy w żadną forze, nigdy też nie byłem fanem gier wyścigowych, do tego raczej przydałaby się kierownica, na myszce i klawiaturze chyba nie ma co, może na padzie prędzej. Tylko jak za wszystko się dostaje punkty to czy w ogóle liczą się umiejętności?
@Eugeniusz_Zua: W pierwszych dwóch Forzach Horizon wygrywanie było jeszcze istotne, od FH3 poszli w stronę nagradzania na podobnym poziomie niezależnie od rezultatu wyścigu i oddania pełnej swobody czym i na jakich zasadach chcesz się ścigać (blueprinty). Po prostu budujesz grę pod siebie. Ja coraz bardziej oddalam się od tej serii, lubię jednak jak gra stawia bardziej precyzyjne wymagania oraz gdy kolejne części wnoszą sporo nowości do rozgrywki poza mapą i sezonami.
@simplequestion: Te wyskakujące punkty możesz sobie wyłączyć w ustawieniach i grać w to tak jak w klasyczne wyścigi. Generalnie praktycznie całe UI możesz powyłączać/dostosować.
Gra jest przystosowana do nowego odbiorcy, ale jak poświęci się 5 minut, to może też zadowolić starszego odbiorcę. Nie kumam narzekania prawdę mówiąc, zwłaszcza dotyczącego punktów, aktywności itd.
Jak ktoś chce to literalnie może jeździć od wyścigu do wyścigu ignorując całkowicie otwarty świat/zdobywanie puktów/aktywności itd.
Ta gra